1 aug. 2011

LA TAINA.

- Agripinooooooo!!!!!
- Hai mai sefu, nu mai striga asa, eram si eu la...
- Agripino, Agripino, toti ma acuza, Agripino ca va dau afara degeaba. Pai mai fato, stau si urlu de zece minute si nu-mi raspunde nimeni?
- Acu, sefu ca sa ne mai radem si noi la 112 ati incercat?
- Auzi mai, Anicuta neichi draga, daca era ceva de ras, eu eram ala care trebuia sa zic, nu tu. Hai, rapid, cat e ceasul?
- 12.20
- Ametito, e 0.20, ca nu e zi.
- Sef, stii care e treaba. Sunt de aproape 15 ore, aici si sunt obosita. Spune-ti ce vreti.
- Bine, fato, inteleg, dar trebuie sa ma intelegi si tu pe mine si nu pe mine ci tara Agripino, sa intelegi tara.
- Auziti sefu, eu acum as vrea ca tara mea sa fie mica, asa ca o insula in Pacific, sa fie racoare si mie somn.
- Bine, hai, sa nu mai zica opozitia ca sunt rau. Rapid ce au facut astia, ai mei si de ce inca ziua de azi, sau ieri, ca mai inebunit nu este zi nationala. Mai tii minte acu doi ani ce frumos era ?
- Sef, pai Fane 2, argint viu, ce sa mai. Azi aici maine in Focsani, ce-am avut si ce-am pierdut.
- Asta nu e scoasa de la tine, dar se nimereste. Si ce face Agripino, iar o da . Adica eu anunt ca se taie si asta anunta ca se pune. Fata, astia nu sunt normali la cap. Stie asta cat ne vor costa alegerile de la anul? Pai daca eu eram asa mana larga ca ei, ma mai prindea pe mine revolutia, sau ce a fost atunci, ca eram ocupat cu transatul, cu salteaua cu dolari. Dai si dai si dai. Ca i-am zis si lu frate-miu. Ma, nu mai da, mai si ia. Acu dracu stie daca a luat de la cuscru ceva, dar daca a luat sa fie primit. Acu daca boul ala de procuror a fost asa de vaca si odata a zis ceva, porma altceva, eu sunt de vina? Ai vorbit cu aia de la csm sa-l ia la puricat?
- Da.
- Bun. Pai acu, cand ii intrecem pe toti, daca dam, ii mai intrecem, ia zi? Pai pe cine cred romanii Agripino, pe Fane 2? Pasta nu-l mai crede nici masa. Pe mine ma cred, este?
- Sef, afara ploua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu