24 aug. 2011

SA PRESUPUNEM CĂ ....

- Să traiţi domn general, nea Costică.
- Ptiu, fir ai al dracului de umflat, m-ai speriat.
- Domnu, domn general.
- Care domnu, mă?
- Domnu umflat, că unu e factorul Sile. Da de ce eşti domle, aşa concentrat? Şi unde sunt tutele alea două de Gigă si Goguţă?
- Habar n-am. Am auzit ca Goguţă, e plecat teleleu, prin munţii patriei. Iar Gică, dacă nu l-a dat incă afară patroanca, trebe să fie la serviciu.
Da tu, ce pulpa mea cauţi la ora asta?
- Ete a dracu aschimodie, cică nu are bani, da a plecat in conced. Păi, mai am vreo trei blocuri şi termin şi am zis să iau o apă şi tanti Mariana nu avea rece, aşa că am luat o bere caldă, că i s-a stricat frigiderul. Da de ce, erai asa concentrat, domn general?
- Bai Sile,să presupunem că...
- Bravo domn general, de cănd eşti membru de partid, ai inceput să vorbeşti mişto. De cănd domle?
- De la şedinţa de dimineaţa, ca ne-a dat ceai cu la muie.
- Lămaie bre.
- Nu, nu, ceai cu la muie, că cică, trebuie, să facem economie, pentru mai tarziu.
- Pentru la prănz?
- Nu mă domn factor, pentru la anu ca incepem să facem strategii. Deci, să presupunem că....
- Hai noroc. Cald al dracului.
- Salut Gică, e cald, mă, cald. Zi domn general.
- Ce zicea generalu mă ?
- Păi zicea, că, cică, să presupunem ca, o vezi pe tipa aia de la masa aia. Aia cu votca in faţă ? Mamă, ce moacă are, inegreşte laptele - asta a fost a dracu la viaţa ei. Să presupunem că se duce domn general la ea şi ii propune ceva.
- După ce termin halba, asta mă duc.
- Şi să presupunem, că ea, vrea ce ii propune domn general, nea Costică
- Asta e, să presupunem prin absurd, că ea vrea....
- Da ce, bă ce am, să nu vrea ?
- Aia e, că nu ai.
- Da ce credeţi voi mai cretinilor, că o femeie se uită la un barbat doar pentru ştremeleag, băi labagiilor. O femeie, mai caută la un barbat şi altceva.
- Ca de exemplu ?
- Păi să fie aşa şi pe dincolo şi....
- Să aibă stremeleag ca lumea.
- Băi umflatule, esti obsedat mă.
- Nu domle, ziceam că după aia şi aia trebuie şi stremeleag că altfel, se regula cu o femeie .
- Măi domn general, nea Costică, vezi, in loc să fi stat să numeri izmenile şi te făceai mascul politic, atunci ai fi putut presupune, că ai şanse.
-Alo...e Goguţă...Ce faci bă.....E cald?......Bă şi aici e şi mai cald......Salut. Nu a mai putut bă să stea, l-a chemat Trandafir la horă. Hai noroc!

Un comentariu: