10 aug. 2011

SAH.

La toate avizierele gaseşti scheme, poziţii de joc, probleme de genul “mat in trei mutari" Nea Sabin, a făcut rost, de nişte dale de beton, pe care le-a vopsit, alb şi negru. Piesele, sunt locatari de la etajele inferioare - maxim etajul patru. Că, nu o să urci, sau să cobori, pe scari, aşa ca nebunul, imbracat in cal. Acum, joaca aia de la etajul unu, cu aia de la doi. Noi chibiţăm de la terasa si ne distram cum urla unii la altii. Acu, mai multe piese au disparut. Mi-a spus tanti Maria ca s-au dus la subsol.
Nu inţeleg de ce,că işi izolaseră apartamentele cu scartietoare, montaseră termopane, işi făcuseră in curtea blocului gradiniţe cu chioşcuri,cu balansoare, mă rog cu tot dichisul. De fapt s-au dus la subsol să-l verifice că altfel nu imi explic de ce au ieşit aşa de repede. Acu, cică a anunţat prezidentul că o să se mai ducă şi altii la subsol. Dacă se duc şi ies la fel de repede de ce se mai duc? Că dacă vrei să faci miscare nu e obligatoriu să cobori la subsol.
Toţi aleargă sa o prindă pe regina. Nu am inteles, pe care ,că sunt două. Şi astea se mişca haotic in toate direcţiile. Nu e mai simplu să-l prinzi pe rege? Ăsta, saracu, se misca aşa ca la tango. Şi plus de asta cand il prinzi pe rege se termina jocul. Sau astia nu vor sa se termine jocul ?
Vezi din cauza asta eu nu joc sah.
Mă doare capul numai să mă găndesc că trebuie sa gandesc mai multe mutari inainte. Si plus de asta eu uit instantaneu ce mutare am facut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu