3 aug. 2011

VREMEA.

Pănă acu ceva timp, preşedintele ne spunea lucruri clare si concise. Adică, iarna nu-i ca vara, aici sunt banii dumneavoastra, afară plouă.....Sa traiţi bine, ii ard.... Adică ştiai clar despre ce este vorba. Mie mi-a plăcut cel mai mult, chestia aia cu, dati-mi consiliu general, că imi dau demisia dupa un an. A fost misto. Acum, a trecut la lucruri cum să zic eu, aşa mai subtile, mai pe ocolite. A băgat de seama ca ne-am mai deşteptat si noi in ultimii ani.Ne-am mai cizelat. Păi nu ne-a băgat dânsul in Europa. Păi cine? Am mai fost şi noi pe afară, am mai văzut cum stă treaba in alte parţi. Bun, a mai dat-o cu, toţi sunteţi de vină. Şi aici are dreptate. De unde să ştie cum a fost aici, când dânsul si-a incheiat misiunea la Anvers duminica trecută. Si cănd stai douazeci si hă-hă de ani in afară, nu ai de unde să ştii bine cum este in casă. E normal. Dacă dânsul ştia de chestia cu Videanu sau Udrea cu energia nu lua măsuri. Ba lua. Dacă nu a ştiut, nu a ştiut. Nu mai spune, bă luaţi umbrela că plouă. Nu. Şi daca iei umbrela şi nu plouă pe cine injuri. Pe preşedinde. Acum nu mai face aşa si bine face. Toamna va fi interesantă. Sună altfel. Te obligă şi pe tine ca maimuţoi să-ţi pui mintea la contribuţie, să gandeşti cu capul tău, nu să aştepti mură in gură totul. Putea să spună – timpul probabil-cum suna, ca dracu. Ne-a anunţat cum va fi toamna. In septembrie ne va anunţa cum va fi iarna. Trebuie sa-i rasplatim efortul. Mi se pare normal. Deci cum a fost o să-l anunţăm noi pe dânsul. Aşa prin primăvara -toamna anului viitor. Poa să ningă poa să plouă, mie mi se fălfăie, ar zice unii.
Nu–i aşa?
Nota mea
Nu-i aşa Goguţă. Uite aşa-i:
POA' SĂ NINGĂ POA' SĂ PLOUĂ,
IO MI-AM TRAS O ŞAPCĂ NOUĂ!
.

Nota mea
Asta-i salcia lu' Goguţă.......
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu