31 aug. 2011

CACTUSUL.

Am mai fost si eu prin alte blocuri. Da, am vazut unele frumoase cu portar, cu usi automate, cu beculete, cu de toate. Nea Marin de la 8, la penultima sedinta de bloc, a propus sa angajam si noi un portar, ca sa nu mai intre cine vrea si cine nu vrea, sa nu mai intre caini, pisici nimic, nimic. Doar cine are voie de la noi. Problema a fost ca de intrat se intra dar se si iesea si nu numai noi. Pana cand ia disparut presedintelui cactusul. Avea unul mare frumos si il tinea pe palier. A vrut odata sa-l scoata afara dar s-a intepat rau. Si acum mai are tepi in mana. Si el si administratorul care l-a ajutat. Da si au facut ancheta mare. Ma miram eu de ce nu da mana presedintele cu vreo trei de la etajul doi. Tot tanti Maria mi-a deschis ochii. Aveau toti tepi in mana
.
Nota mea
Dacă nu mai are catus să vină că i-l dau pe-al meu!
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu