26 aug. 2011

OPOZIŢIE.

- Mă cică cel mai mare partid..
- Psd-ul
- Muie, că nu mai e.
- De ce ?
- Păi acu, dacă s-a inscris nea Costică, ia depăşit pe psd-işti
- Frate, fără glumă, proastă opoziţie mai avem
- Adevărul ăsta e. Păi care e rostul opoziţiei mă?
- Să vină cu alternative, cu ceva constructiv.
- Căcat. Bă Sile după ce că esti şi factor eşti şi malac şi nu te duce nici capul.
- O fi mă proastă opoziţia, da puterea e şi mai proastă.
- Oricăt ar fi de proastă, dacă e la putere, nu e proastă.
- Ca nevastă-ta, că e la putere.
- Unde dragoste nu e, nimic nu e.....
- Băi, dacă incepe ăsta, iar cu lălăiala lui, eu plec.
- Taci dracu bă Sile, că mă enervezi şi pe mine.
- A...sărut măinile, doamnă, sărut măinile.... Ce să facem, ne odihnim un pic că ne-a rupt patroanca azi.......Vă duceţi la şedinţă? ......Păi spor la treabă şi să fie de bine, să ne meargă şi nouă bine, că avem pile acu la partid.
- Şi pofta mare..
- Daci mă dracu că te aude..... Da, sărut mainile....Să traieşti nea Costică.
- Ete la domn general, merge la juma de metru lateral spate, de doamna general.
- Respect mă, respect,
- Haida de. Frică Sică, frică, că madam general, are măna grea.
- Da domle, da se iubesc. Unde dragoste nu e, nimic nu e.....
- Mă, ăsta e facut grămadă. Băi, pănă cănd ţine dragostea la o femeie mă, ştie vreo unu ?
- Ca la vot.
- Bravo Gică, d-asta ţin eu la tine măi. Îţi merge mintea. Exact, pănă spui da.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu