17 aug. 2011

DISCIPLINĂ.

- Of..offf.....Rancata..rancata..Piatra piatră de e piatră...şade....
- Gică, lălăie mă mai usor, că nu mă inteleg cu domn general.
- Nu pot, mă, nu pot, că am o piatră mare. Rancata..rancata..Piatra.....
- Da taci mă odată, dracului, că ne facem şi de răs. Măi domn general, măi nea Costică, acum, că tacu rapsodu asta, de ce ne-ai parasit, bre, de ce?
- Unde vezi mă ca v-am părasit? Nu sunt mă cu voi, aci la masă. Ce am plecat undeva? Ce mă, am murit ? M-am dus undeva ? Vedeti-vă domnilor de treabă.
- Il vezi, nici nu s-a uscat cerneala pe carnet şi se dă grămadă. Asta e, vezi şi mai zici de ce lălai. Vezi pe cine creşti la taţa ta, vezi?
- Băi, pupărangă, vezi cum vorbeşti, ca-ţi trag una acu in ţăţa, de nu mai apuci tu sa cănţi. Gică vezi ce zici.
- Lasă-l Gică mie. Sică dă mă un foc. Deci, domn general nea Costică, zici că nu ne-ai părăsit. Bun. Da cine a fost domle de s-a inscris in pdl, eu ? Nu am zis dom general Costică că nu ne inscriem dom-le in nici un partid.
- Ptiu, bagami-aş să-mi bag...
- Sică, nici chiar aşa mă, că e om bătran.
- Stai mă, că mi-a intrat fumul in ochi.
- Spune dom-le, de ce te-ai inscris.
- Rancata...rancata...
-Zi mai repede, că a inceput nebunu iar.
-Mă, nu m-am dus singur. Am fost cu..
- Te-a luat cu forţa, deci.
- L-a luat coana mare, rancata...rancata....o calcă calu şi crapă....
rancata.....
- Gata e pierdut şi ăsta. Mai trebuie să intre cu Şumi şi Trandafir în hora şi ne-am dat dracu.
- Ce era să fac mă, ce era să fac? Nevasta-mea, că să mergem şi noi, că merge şi sorsa, că cică ne dă de mancare la fiecare şedintă şi că sunt trei şedinţe pe zi..şi că..Şi la mine în casă e disciplină.
- Joci cum căntă coana mare.
- Ce ai zis, Gică.
-Nimic, bre, cantam...rancata..rancata.....
-Ce mai, ai pus botu. Zi şi cum a fost.
-Dom-le a fost frumos. Mai greu a fost s-o pupam pe gazdă, ca e înaltă frate. M-am urcat pă masă. Da cel mai mult mi-a placut cănd am stat la coadă. Mi-am adus aminte de acu, ani de zile. Nu ne dădea nici apă, dacă nu aratam carnetul. Disciplină, ezact cum imi place mie. Ca la armată. Discilplină.
-In mintea matale de general,domn general nea Costică, asta e mişto, e bine, să-ţi dea măncare cu carnetul, da ?
-Păi decăt deloc.
.
Nota mea
Ia Goguţă de la mine o adeziune pune mâna şi completeaz-o şi gata.....
 EŞTI ŞI TU UN MEMBRU!
.

3 comentarii: