11 aug. 2011

FRANK ZAPA [KING].

Dupa ce am mancat, am zis sa nu imi mai fac somnul de frumusete si sa ma duc pana la Nea Costica. A fost cadru militar. Simpatic foc. Mai ales vara cand le arata el copiilor din bloc cum aseza el camasile si uniformele pe rafturi si armele in rastel. Doamne explicatiile lui privind asezarea tancurilor in pustietatile din Afganistan de lasau masca.Nu prea stie el unde e tara asta, ca si aia in film, ar trebui sa arate inaite sa inceapa spectacolul o harta un planiglob ceva sa stie omul unde se afla.
- Sa traiesti nea Costica cum a fost la miting.Ati dansat, ceva pinguinul, ca pe vremea asta merge.
- N-am fost
-Pai cum dom'le nu ziceai mata ca ii rupi, ii spargi ii...
- Ce sa fac ma. Cand sa plec s-a oprit lumina. Intuneric in casa intuneric pe hol-nu stiam daca am intrat sau am iesit.
-Pai acu ce face-ti? Ca schimba astia legile, mai ceva ca matale izmenile si iar va taie din pensie.
- Goguta eu fac economie la apa. Da lasa asta, vezi ca unii ti-au pus gand rau.Cica vorbesti prea mult ,ca ar trebui sa te tratezi
- De ce sa ma tratez dom'le ca nu sufar de nimic. Am ceva probleme cu hemoroizii dar stiu ca nu se trateaz prin pupat.
.
Frank, nu vrei sa incerci.
Poate reusesti sa ma tratezi.
De hemoroizi.
Zii, buze buze-dulci....

2 comentarii:

  1. HMMMMMMMMMMMM,desi in aceasta perioada sunt extrem de ocupat si timpul liber pt mine este ,Rara avis'uite ca mi-am facut putin timp si am intrat ,IN BIRLOGUL TAU'GOGULE.
    Si pt ca sunt baiat salon,la prima intrare,voi purta papion,dar ,FLORI'[A SE CITI URZICI PESTE HEMOROIZI] tot nu-ti ofer.
    La tura urmatoare................nu mai garantez nimik.
    inteleg ca e proaspat blogul, asa ca ,trebuie sa=ti urez succes,si sa-ti aduca[in debara si frigider] ce meriti.
    Depinde de tine,si numai de tine,ca el,blogul sa fie un succes,si cei care te vor viozita sa o mai faca.
    Asa ca,RETINE TI-A FACUT ONOAREA SA-TI CALCE PRAGUL,
    FRANK ZAPA[KING]un domn care este bine primit peste tot,pina si la adrian nastase....
    asa ca spune cu piosenie,saru'mina boierule si sa mai vii pe la noi.........
    haaaaaaaaaa,hiiiiiiiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  2. Sărumăna nu spun decăt la femei.Nefiind cazul,iţi
    spun:

    BINE AI VENIT FRANK ZAPA[KING]

    Ce o fi, vom vedea.Bucurosi le-om duce toate.....

    RăspundețiȘtergere