2 aug. 2011

DILEMA.

- Sa traiesti Florica. How do you do?
- Merci, bien.
- Ce faci domnule, de stai asa pe ganduri.? Care e problema?
- Nu mai stiu ce sa cred. Sunt in dilema. Nu mai stiu ce inseamna crestere.
- Adica.
- Adica. Tu imi iei mie ceva, eu stau ca prostul si ma uit. Tu zici ca o sa imi dai ce mi-ai luat, dar asa mai cu taraita. Nu te tii de cuvant. Porma imi dai cate putin. Asta inseamna ca daca imi dai tot ce mi-ai luat, eu am mai mult? Adica am crestere?
- Nu.
- Atunci de ce zic astia, ca o sa-mi creasca?
- Si ce o sa-ti creasca, mustata?
- Nu ma, leafa si nivelul de trai.
- Hai ca ai trantit-o. Pai la cat se fura.
- Lasa frate, ca aia nu se pune. Atunci fura pd-ul si cu pnl-ul.
Astia acum zic ca fura psd-ul cu pnl-ul, iar pc-ul fura de la amandoi.
Daca aduni din psd ,din pd, pnl si din pc rezulta pdl. Udmr jmangleste separat, pe sestache,cica nu ii vede nimeni.
- Si?
- Nu inteleg sa ma bati. Pdl-ul nu fura?
- Doamne, doamne. Mai fraier cu basca , atunci cand esti la putere, nu ai de ce sa furi. Atunci ei.
- Care ei?
- Nu ma, ei ca indivizi, ci ei, adica ti se da.
- Si asta se pune?
- Normal ca nu.

Nota mea
Spune "HO, AJUNGE!" şi-am s-o scot!

Nota mea
Aha, văd că mi-ai răspuns "Normal ca nu." la problema dilematică pe care o aveam: "Dacă s-o scot?". Facă-se voia Gogului! Vorba copiilor când joacă şotron: "Piua nu se pune! Dăm una pe sub picior!". Şi PDL-ul joacă şotron! Dar ei, având burdihanele mari, nu se pot apleca ca să le dea pe sub picior. Ei le dau pe toate pe sub mână!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu