9 aug. 2011

MAŞINA DE TOCAT.

Cine nu ştie, ce e aia o maşina de tocat.
Toata lumea ştie.
Toate familiile au in casă o maşina de tocat.
Sau mai multe.
Maşinile de tocat sunt şi ele pe numere.
Să nu se incurce. Maşină numărul 5, numarul 7 numarul nouă… dupa mărimea găurilor din sită.
Sunt şi maşini de tocat electrice.
Femeile proaspăt căsătorite, cumpară carne tocată, de la magazin. Nu au timp să toace acasă.
- Dragă, am găsit un loc, unde are carne tocată o bunătate. Totdeauna proaspăta. Şi au şi de porc si de vita şi oaie sau amestec. De care vrei.
După ceva timp, nu prea mult, să zicem un an şi ceva, aşa, cu bataie, situaţia se schimbă.
- Auzi mă, să nu mai cumperi carne tocată de la magazin. Chiar dacă ţi-o toacă in faţa ta
- Păi...
- Nici un păi. Şi să îmi ascuţi sita aia, de la maşină şi cuţitul, că vreau să fac maine o musaca.
Unele femei, dau, vorba aia, rasol la tocat.
Nevastă-mea nu e din alea. Cănd se apucă de treabă se apucă. Seara mă toacă cu numarul 7 la maşina de tocat manuală. Că e timp pană dimineaţa. Avănd în vedere că eu am facut armata, dimineaţa mai ia la tocat cu cea electrică. Are numar mai mic dar e mai rapidă. Să nu imi spuneţi, că nu aveţi şi voi maşina de tocat, că nu vă cred.
Dar, totuşi, dupa parerea mea, cea mai buna maşina de tocat, e Fane 2. Mamă ce mai toacă asta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu