25 aug. 2011

FIARA.

- Agripino, cati bani mai avem fata ?
- Sef, eu am bani de taxi, ca nu poate barbata-miu sa vina, vreo 30 lei. Dumneavoastra?
- Pai de cand bateam marile si oceanele am si s-au si inmultit. Banul la ban trage Agripino.
Si cand ai jdemilioane de fraieri care nu au mai nimic te simti misto. Nu ma refer la banii nostri, Agripino. Ma refeream la banii tarii.
- Pai sef, de ce nu-l intrebati pe Fane 2 sau pe Nutzi, da mai bine pe Nutzi.
- E clar, e foarte clar, nu te prinde sfarsitul lunii aici. Plus de asta, tu ce poti sa-mi faci? A incercat si barbosul ala gras si...? Ha, ha, cati ca tine am fumat eu Agripino. Tin minte, ca eram intr-un port in Franta si nu mai aveam cuburi si timonierul a facut zero virgula cinci grade babord, de m-am dus de-a berbeleacu si a luat foc portul si cati bani mai avem?
- Habar nu am sef, da cred ca putini, da de ce?
- Ma gandeam ca ..stai sa-ti spun. Mai putem taia ceva ? E nasol acu, acu trebuie sa dam ceva. Asa ca...
- Hai sef ca nu e dracu asa negru ai vazut ce a facut Pinalti, a castigat.
- Agripino, Agripino, a fost in clasa ZeV si aia castiga bine al dracu acolo in Moldova. Nu-i intereseaza banii. Cu toate astea ne-a costat de ne-a uscat. Ia gandestete aveam pungi portocalii si sa cumperi pe urma albe si verzi. Asta nu ar fi nimic daca ar fi fost goale,dar umplele si nu asa ca nu mai merge cu hahahaha ci cu de toate. M-am gandit sa facem si nunta si botezul in acelas timp.
- Acu ma duc la doamna e clar vad ca deja sariti calul si ma duc si la Voiculescu, e clar nu mai stau aici.
- Ma fir-ar treaba a dracului sa fie cine m-a pus s-o pun pe Nutzi priministru. Era singura care pricepea din prima politica.
- Va spun lu doamna.
- Ho fiara, ho. Mai cand faci nunta si botezul in acelasi timp este ca faci economie. Este. Mancare, bautura, lautari, lumini, aia a masii nu faci de doua ori ci odata. E economie Agripino?
- Normal.
- Vezi, asta vreau eu, sa fie alegerile in acelasi timp si alea si alea.
- Mama ce cap aveti sef.
- Auzi sa nu te iei de sfecla mea ca te bag.....
- Nu sef, asa admirativ, zau si de ce cumulare?
- Pai nu ne raman bani de pungi Agripino. Mai tii minte cand ziceam ca nu iesim din criza si ca am iesit, ca nu mai stiu nici eu, ca din luna in luna spuneam altceva.
- Ce faceti cu legile sef ca astea nu permit.
- Mare scofala, ii leg mana dreapta sus, lu ala ca uit mereu cum il cheama si la numaratoare nu mi-e frica ca Robertina stie sa numere asa ca.. Dar daca nu mai avem pungi, nu mai avem nimic, nici noi, nici partidul si am dat-o dracului. Ramanem in clasa Fane 2

2 comentarii:

  1. vezi ma, ca te ia unu la misto pe lichea

    RăspundețiȘtergere
  2. rap
    Zev-zecu- si cu Frank-Ling nu au cum sa ma ia la misto -sper ca nu te-ai referit la cel tipic tiganesc- Vorba Lichelei-Vrei?-Pe ei

    RăspundețiȘtergere