28 aug. 2011

G7.

- Ma, sa stii ca in utilmul timp, au cam nimerit-o astia, cu prognoza meteo. E cald ma, e cald.
- Hai sef, ca nu mai e ca zilele trecute.
- Poate, dar tot cald Agripino. Acu, oi fi simtind si mai multa caldura, ca m-am intalnit cu fostii mei colegi.
Saracii comandanti de nava,cu care bateam marile si oceanele lumii.
- E na, saraci.
- Ma sa stii, ca cei mai multi. Nu au avut ce am avut eu. Tarie Agripino, tarie se chiama. Unii tin minte, se luau cu securitatea in gura. Ha,eu am luat in gura.
- Sef, Obama la telefon.
- Ce o mai vrea si asta ma? Bon jour,sori,hi......es....if iou didint du uat ai sed tu iu......ai sed tu iu.....okei....teic caer.....ai kis iu...bai. Ma, sa stii, imi este mila de el. Acu si cu uraganul asta. Dupa ce au atatea probleme cu economia. Cu ratingul de tara cu bursele.
Ce dracu le trebuie lor bursa, nu stiu. Eu i-am spus, ce, a vrut sa ma asculte.
- Sarkozy pe linia trei.
- Sa ma lase dracu in pace. Spune-i ca il sun eu mai tarziu. Zii ca acum vorbesc cu Angela. Mai Agripino, m-au inebunit, ma. Ai vazut si la orice reuniune, G dracu sa le ia, la orice intalnire, nu mai scap de ei domnule, ca spune-ne si noua, invata-ne si pe noi ca...M-am saturat. Bai, ce dracu de electorat au astia? Cum pot sa aleaga asa lideri, ma?
- Fraeri sefu fraeri.
- Acu, pe americanii astia, trebuie sa-i ajutam, nu putem sa-i lasam asa.
- Ce suflet mare aveti, sefu.
- Ca marile si oceanele pe care le bateam. Vor sa ma duc rapid la ei. Ce program am eu Agripino?
- Incarcat sef, incarcat. Pana pe intai, aveti program la Ciresica.
- Asta e, nu am ce sa le fac. Nu pot sa contramandez, un program deja stabilit.
Nu am cum sa ma duc. Il trimit pe premier. Unde e premierul? Ca sa-i spun, ce trebuie sa faca, pentru Obama, ca mi-e mila de el.
- La manastiri.
- Sa stii ca avut dreptate ala, degeaba fac astia misto. Exact Stefan cel Mare. Si ala a ctitorit multe manastiri si biserici. Ai vazut cat a domnit. Sa stii ca ii prevad viitor stralucit lui Fane 2. A stiut pe ce drum sa apuce. Sef la studenti, acum sub mine. Mare domle, mare.
- Nu sef, doamna Nutzi e la manastire. Fane 2 e cu madam Vaks la strans de fan.
- Hai sictir.
- Va spun lu doamna.
- Spune-ma!
.

10 comentarii:

  1. Ai belit-o.Ti-a sters postarea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre ce vorbesti,habar nu am.Care postare?

    RăspundețiȘtergere
  3. Omule,fiecare, matura in curtea lui cand vrea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă-i onanist, o fi belit-o, că din motiv de "ştergere" nu avea de ce să o belească deoarece eu nu am şters nimic!
    Am verificat şi la spam şi nu este nimic!

    Dacă vă referiţi însă că la comentariile din ograda cu lichele au dispărut pastilele lui Goguţă, ....hăhăhhă, hop că s-a trezit şi ne-a Ion că şi el este un domn!
    Totdeauna dupa ce le-am ţinut 1 oră-două pastilele lui Goguţă le-am transferat aici!
    Deoarece ar fi incorect ca munca lui, adică pastilele lui să facă trafic "ogrăzii cu lichele" în loc să facă trafic aceste-i ogrăzi!
    Pastilele sunt munca lui Goguţă şi cu munca lui trebuie să-şi ridice propria ogradă, nu ograda vecinului!
    Pricipiră-ţi nătărăilor?
    Hihihi

    PS Oricum Goguţă la mine are link permanent!
    De ci KAKAIA PRABLEMA?
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ori e goguta,ori e altu.Bai nu suntem prostii vostir ba.Am crezut ca aici e si unu contra dar vad ca acelasi om vorbeste si asa si asa.Ma fut in blogu vostru

    RăspundețiȘtergere
  6. rap si eu sunt contra, dar eu sunt SEF.Am administrator cu puteri aproape depline.Nu se baga peste nevasta-mea si sa taie postari.Daca esti contra, crede-ma, daca nu lasa-ne.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt dat dracu.Ai vazut am si adeziune...hahahaha

    RăspundețiȘtergere
  8. Hihihi, rep-ule, nu uita prezervativul!
    :))))))

    Oricum, dacă insinuezi că "eu" este "Goguţă" şi "Goguţă" este "eu" chiar n-am chef să te combat!
    :))))))

    PS Am uitat să-ţi spun ceva.
    GOGUŢĂ NU ESTE CONTRA!
    ESTE AL DRACULUI DE CONTRA!
    Dar asta nu trebuia să ţi-o spun eu, ci trebuia să-ţi dai seama din ceea ce scrie.
    Eu nu sunt nici pro nici contra!
    Sunt doar un împuţit de mercenar!
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Goguţă leneşule mă enervezi!
    De ce nu ridici postarea?

    RăspundețiȘtergere
  10. Gata am rezolvat Goguţă!
    Liber la băgat mare....că deh, eşti băiat mare!
    Hihihi

    RăspundețiȘtergere