7 aug. 2011

A.16 SAU A.28.

- Sef, mai stau mult, ca proasta-n targ?
- Da cine te opreste, draga, sa te muti pe autostrada?
- Pe care, pe A.16 sau A 28. Auziti sef, acu m-am prins. Ma luati la misto?
- Vai de mine si de mine. Cum sa-mi iau draga, la misto, cea mai de aproape consiliera? Ia zi, cum?
- Consiliera? Da, cum consiliera, sef, ca acu aud? Dactilografa poate. Si de unde consiliera ca am salariu mai mic decat Luiza de la biletele.
- Acolo e munca grea, Agripino, munca grea. Trebuie sa stii codul colorilor. Si tu ai daia, zii...
- Nu e treaba dumneavoastra,ma ia de la serviciu cu masina sotul. Si ati spus ca imi schimbati si mie calculatorul si imprimanta.
- E vreme de criza Agripino, vreme de criza.
- Hai ma sef, ca pentru manerul de la toaleta, ati avut bani. Stati un pic. Alo. Da. Imediat. E 2, Fane 2
- Ce dracu mai vrea si asta. Mai e gheata Agripino?
- Da
- Baga o juma de cub. Zi 2.
- Sarumana sef, eu sunt.
- Nu ma speria, am crezut ca e taicatu. Zi ca am treaba. Concep un decret pe care o sa-l dai maine.
- Sef, sarumana, veste buna, am depasit opt sute de mii.
- De ce Fane 2. De capace?
- Nu sef, sarumana, de contracte noi de munca.
- Cate ai bagat de la tine?
- Vreo doua sute de mii.
- Pfui, firar catargul meu sa fie de ras. Trebuia sa bagi mai mult.
- Sarumana sef, maine bag mai mult si spun ca pana la sfarsitul mandatului d-vs o sa fie. Doamne, dar nu vreau sa ma gandesc.Vedeti ce ma puneti sa zic?
- Adica.
- Sfarsitul mandatului. Ce o sa zica tara.
- Afara ploua.
- Ai zis ceva Agripino?
- Nu.
- Zi 2. Stai, ala bronzatu, ce zice cand aude chestia asta?
- Var-miu, sarumana, nu stie inca si plus de asta a inceput sa se cojeasca.
- Nu ma, ala de peste ocean, ca se dadea flacau.
- Spuneau astia pe televizoare ca e da rau la ei, sarumana.
- Vezi, i-am spus. Stai ma ca ne revenim noi si va ajutam.
- Capos, sarumana sef, capos.
- Altceva?
- Pai atata. Sarumana si lu doamna si la fete. Nu am mai auzit nimic. Aia mica, aia mare. In vacanta nu?
- De unde sa stiu eu 2. Tu de ce esti premier.?

5 comentarii:

  1. Gogule îți doresc succes și succesuri! Să trăiești că trebuiești!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara!
    Rafturile sunt pline cu medicamente, politicieni "bolnavi" avem cu duiumul....toate bune si frumoase!
    Succes in "afaceri" cu PASTILARIA! :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Goguţă repet şi aici:
    Intră mail pe diaconu.eusebiu@yahoo.fr pentru a-ţi da parolele astfel încât să poţi lucra de sub contul tău iar răspunsurile de aici să fie sub gravatar.

    Continuă te rog ca noile "pastile" să le postezi în ograda mea deoarece îmi este mai uşor să le ridic în postare de acolo.

    RăspundețiȘtergere