11 aug. 2011

VIZITA.

- Măi Agripino, cu atăţia intelectuali, nu puteam mă şi noi să trimitem in China cu Fane 2 un traducător de-al nostru ?
- Păi nu au folosit traducător de la ei ?
- Ba da,dar tocmai asta-i problema.
- Sef, da Fane 2, a vorbit frumos, săracu.
- A vorbit, n-am ce să zic. Că aceleaşi lucruri spune de ani buni.A invăţat pe de rost. Da tu ai auzit ce a tradus ăla?
- Am auzit nişte hiţ–uri, dastea.
- Dacă ar fi fost, doar asta, nu ar fi fost nimic,dar..
- Buna ziua tovaraşi chinezi.
- Hai noroc.
- Sunt 2, Fane 2 premierul Romaniei şi..
- Sunt omul de casă a lu sefu, şi...
- Am venit la dumeavoastră, in ţara vecina si prietenă pentru o vizită de şapte zile, pentru..
- Am venit aici, pentru că m-a trimis sefu, s-o insoţesc pe doamna Anca....
- A intări şi mai mult prietenia ce leagă popoarele noastre de milenii.
- Care v-a facut de cacauă, ca a dat drumul la 3 kilometri de autostradă cu o bandă.
- Guvernul Romaniei in frunte cu mine....
- Guvernul Romaniei condus de şefu....
- A reuşit să scoata ţara din criza in care se afla.
- A reusit să facă ţara de căcat.
- Poporul roman, a inţeles, că măsurile luate de guvern....
- Poporul roman, a inteles, că masurile luate de sefu, au fost bune, pentru că....
- Au fost dure dar necesare.
- Că atata l-a dus capu.
- Noi, prevăzusem criza, încă din anul 2008...
- Sefu zicea în 2008 că ne doare in pix...
- Multe din guvernele lumii nevoind să ne creadă.
- Chit că, criza lovea mapamondul.
- Datorită politicii guvernaventale in domeniul economic...
- Datorită ordinelor date de sefu...
- Suntem convinşi că in căteva luni...
- In cateva luni..
- Romania va avea crestere economică mai ceva ca a dumneavoastra.
- O s-o belim de tot.
- Dragi tovaraşi chinezi, chiar dacă avem doctrine politice diferite, asta nu inseramnă ca cele două popoare, nu işi pot intari şi mai mult legaturile.
- Şefu şi cu mine, dar mai ales sefu ,- chiar dacă a condamnat comunismul a facut-o aşa, la şto-, nu ne-am uitat radăcinile politice.
- Aceste legături pot fi ecomomice,politice şi de orice altă natura.
- Legaturile pot fi si in natura .
- Romanului, nu-i place sa vorbească mult, ci să tacă şi să facă.De aceea o să rog delegaţia cu care am venit, să treacă la treabă si prin contractele pe care le vom incheia, să aducem aportul nostru la ajutarea poporului chinez. La revedere.
- Romanul face politică şi cănd doarme. Daţi-ne şi nouă ceva bani, ca nu o să mă duc la sefu cu măna goală. La treabă. Se răceşte orezul.
- Hei ce zici Agripino?
- Ce sa zic sefu,nimic.Da de ce nu v-aţi dus dumneavoastră.
- Mă fată, nu-i inghit pe galbejiţii aştia de loc. Ştii de de ? Eram cu navele patriei in marea Galbena şi la un moment dat.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu