25 aug. 2011

CAŢELUL.

- Băi, căti suntem noi la masă? Patru, da? Gică şi cu mine lucram la patroancă. Umflatu ăsta de Sile la stat.
- Domnu
- Domnu umflatu la stat. Şi mai avem un pensionar, domn general nea Costică, care a trăntit mucii in fasole şi s-a inscris în partid. Bun, din aştia..
- Căinii ăia mişto, grasuţi cu botul scurt, cu blana deasă, cu multe cute pă ei, aşa bondoci, frumuşei, cum le zice mă...
- Lupi.
- Bine domn Costică. Ăia mă din Asia, cum dracu le zice mă,...ăia pot să se lingă mă pe penis ?
- Hopa, auzi la Gică, penis, da nu poţi mă să zici
- Ce ziceţi mă, or putea?
- Habar nu am, întrebă-l pe Valeriu de la patru.
- Acum, dacă am rezolvat şi problema asta cu javra, ziceţi mă, care din voi are firmă, că aştia cică, cresc numarul firmelor ceva de speriat.
- Bă, eu am una, că am răzuit după un colet din afară, o chestie mişto şi am pus-o la uşă.
- Doamne, doamne, au dreptate aştia de la putere, tare mulţi proşti.
- Şi io am citit mă, cănd eram de planton, de unu care zicea aşa.
- Domn general, ală a zis invers, adică proşti, da mulţi.
- Şi nu-i tot aia?
- Nea Costică, să lasăm chestiilea astea existenţiale şi să ..
- Ce-i aiă?
- Deci să revenim. Care are firmă?
- Eu, ti-am zis.
- Nu dai-a băi fraere, d-aia, care are lume de munceşte acolo, care produce, care iţi dă să bagi în tine, d-aia la care suntem angajaţi eu şi cu Gică, şi care plăteşte impozite gramadă, să aibă ce mănca umflatu ăsta de Sile .
- Stai bă că şi domn general de unde dracu manancă, nu tot de la noi ?
- Şi voi de unde dracu mai mancaţi bă ?
- Din curu Stanei.
- Aşa o fi mă, dacă spun aştia că, cresc numarul firmelor, aşa o fi.
- Păi dacă o ţine aşa trebuie şi ăla micu să aibă firmă.
- Rău că nu are pănă acu. De ce dracu nu i-am făcut eu pănă acu ?
- De bou. Da, dacă o să avem toţi firme, cine dracu mai curaţă mă closetele?
- Spaniolii, bă şi nemţii şi americanii si dracu să-i pieptene, că, cică e rău la ei acolo.
- Mai rău ca la noi ?
- Eşti dus. Ce bă la noi e rău? Zi domn general, nea Costică .
- Mă, cănd o fi mai rău să ne fie ca acu. Mariana, mai adu fată un rănd.
.
Nota mea
.
Marilena: Na-vă două rânduri o dată ca să nu mă mai plimb atâta...'ţi-ai dreak de consumatori cu halbele voastre cu tot!
.

8 comentarii: