16 aug. 2011

TENISI.

- Sef, ma scuzati, e Fane 2 la telefon.
- Ce dracu vrea ma, la ora asta, stie ca imi trebuie timp sa ma dreg. Nici nu mi-am facut gargara. La ora asta suna?
- Habar nu am, sef, dar luati-l usor, ca plange de rupe. Si la el acolo, nu e ora asta.
- Alo
- ..............
- Alo, zi 2.
- ..Sa..ruma..na...sef, sarumana.
- Ce e Fane, ce s-a intamplat? Au furat rusii zidul ? Sau nu ai gasit tenisi pe masura ta? Ce ai de plangi ? Lasa, ca-ti cumpar din Europa.
- Nu sef.....
- Atunci?
- Eram cu Jintita, prezidentul lor, stateam la un orez si cand sa pun destu pe jdemii de contracte a venit unu mai mare si mai bengos ......si......
- Pai trebuia sa te ridici pe varfuri.
- Nu cadea bine sef, ca-l depaseam pe prezident. Dar nu asta e problema.
Prezidentul s-a speriat si a dat contractele lu ala. Si io am ramas.........
- Gata Fane, gata nu mai plange. Cand te intorci, te las sa te duci vreo trei zile la coasa si o sa-ti revii.
Te trimit porma in Corea de Nord si inchei acolo jdemii, plus treizeci de contracte. Calmeazate. Ai grije de Ancuta.
- Am inteles sef, sarumana.
- Agripino..
- Ordin sef.
- Unde e fata, Nutzi ?
- Prin zona, sef.
- Spune-i sa isi schimbe toaletele ca o trimit in China.
- Pai de abia au renovat .
- Rochiile fata, rochiile. Sa fie dalea pana in gat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu