17 aug. 2011

VALERIU.

- Valeriu, te rog foarte frumos, ieşi imediat din apa.
- Nu vreau tanti Sanda, nu vreau.
- Ei chiar mă enervezi. Stai, că vin eu acum la tine.
- Ia încearcă tanti, incearcă. Mă bag cu capul la fund şi nu mai ies.
- Au, să nu faci asta Valeriu, te rog frumos, nu ai caciula pe cap. Hai că nu intru. Dar, iesi frate tu afară din apă, te rog. Ce nu ai mai vazut femaie dezbracată de tot? Ia zi măi friki-michi de cand te cunosc eu, mă? De cand te jucai cu fimea in nisip. Si acu, o faci pe ruşinosul. Hai iesi, ca uite apare prezidentul cu nava şi se fac valuri. Ha, ha, ce dă Agripina la pedale.
- Nu ies tanti Sanda nu ies. Mi-a dat Frank slipul jos. Şi mi-a rupt şi sutienul.
-Ei şi ce ? Pe vremea asta urată, trebuie să aibă şi lumea de pe plajă un motiv de răs.
.

4 comentarii:

  1. ma da tu cine dracu esti de te legi de toti

    RăspundețiȘtergere
  2. magarul in erectie este premarul cu nume de leguma

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa vezi pocinogul dracului acum Goguta! Sa vezi cum te ataca astia in haita... hi!hi!hi! Cine-i tante Sanda ca bordurile din aialalta poveste stim ale cui sunt?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ghita,nu pot da nume fara sa stiu cnp-ul.Si nu-l stiu.Ca poa sa ma acuze de cine stie ce.

    RăspundețiȘtergere