5 aug. 2011

BURTOSUL.

Aşteptam zilele trecute, pe cineva, care venea din provincie. Ca să nu stau in soare, m-am retras la umbra. La umbra unei umbreluţe, din dotarea unui local. Locăluţ de fapt. Pe mine mă scot din sarite cei care vorbesc foarte tare. La masa de langă mine era un burtos. Dupa ceva timp, langă burtos s-au mai aşezat trei indivizi. La fel de burtoşi, dar mai bronzaţi. Cred că lucrau, pe undeva, pe la vreo ferma din apropiere. Nu imi inchipui, altfel de unde aveau ataţi bani. Erau plini de lanţuri . Se cunosteau cu şeful de locăluţ. Pană să vina cei trei burtoşi, burtosul care ii astepta a tacut din gură. Auzeam venind dinspre el, doar plescăitul, ce urma, fiecarei sorbituri din halbă si din timp in timp, cate un răgăit. După ce s-a asezat ultimul burtos, au inceput probele, la motoarele avioanelor Rombac, care se testau candva la Turbomecanica.
-Gino, latra unul din burtoşi, te mai astept mult. Duo incolea dă treabă, sunt ostenit leoarcă.
Ca să verific starea de oboseală a burtosului, m-am intors spre ei. Pana atunci stateam aşa, intr-o parte. Poate mă inşela soarele, dar nu părea nici ostenit nici leoarcă.
Numita Gina era băgata mai mult de jumatate in lada frigorifică, care facea zgomot mai mare decăt burtosul.
-Bă, să moara familia mea, mă duc şi ii trag un dos dă labă lu asta dă o bag in lada aia, dă tot.
- Ce urli bă Flit, aşa, ce urli? Nu vezi ca are treabă fata? Te-a căpiat soarele.
- Bă căcat invechit, astai local sau ce e? Bă, mă cac in localul tău, bă fraiere. Stau acilea şi nu mă bagă in seama fufa asta. Dute mă in sloboz.
- De unde pula mea să angajez bă oameni şi pă ce, bă? Că inăfară dă căcaţi, pacilea nu prea stationează fraierii.
Acum stateam şi analizam. Nu ştiam ce sunt. Căcat, sau fraier, sau amăndouă.
- Angajează bă vită, dăia cu carte, care stie să bage lumea in seamă, nu paraşute dastea
Noroc că a venit microbuzul, că eram hotarăt, să le zic vreo două, burtosilor, să mă pomenească.

Nota mea
Hahaha, păi după ce ai plecat tu, au plecat şi ei! Să facă o baie!...că deh, n-au reuşit să se răcorească în "locăluţ"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu