11 aug. 2011

FRIZERIE DE LUX.

- Sef, aţi zis, că nu vreţi să mai vorbiţi cu el.
- Ma, mă chinui cu tine de ataţia ani şi nu ai invaţat nimic. Miscare cu intenţia doua Agripino. Cu intentia doua. Cand zice alo,apeşi pe buton la imprimare, cand vorbesc eu pui stop. Ai pricipit. De cate ori sa-ţi mai explic.
- Păna pricep. Staţi aşa că vorbeşte cu Trandafir.
- Pune repede pe rec şi dă mai tare.
- Nu pot Sile, nu pot să-ţi dau un răspuns acu. Trebuie să vorbesc şi cu Şumi si cu Dani. La noi nu e ca la voi. Nu pot face de capul meu.
- Trandafire si noi vrem să facem la fel. Ce măsa eu unul m-am săturat. Inteleg, sef , sef da pană cănd frate?
- Ce dracu să zic. Cu Dani poate o scot eu la capăt. Vorbesc cu Felix şi poate ii dă ăla voie. Mai greu cu Şumi ca păsta nu-l prea prind. Dacă il prind, incepe cu stai, sa-l sun pe nea Nelu,stai sa-l sun pe Adi. Chestii dastea de ţucal. Adevarul este că nu-i dă voie nevastă-sa.
- Acu dacă o să afle că nu o mai băgăm in seamă pe Nuţi poate vrea. Că ştii, Nuţi s-a dat gramada şi la mine, nu numai la nevastă sa.
- Bă Sile, să zcem că ii conving pe ăştia. Bun. Mă, da nu vreau să mai aud, de Nuţi, de mareşal, dă Fane 2. Numai cate i-a făcut mareşalul lui Adi si…Fane 2 motocliclistului…
- Trandafire, aşa facem. Să-i convingi pe papiţoi. Facem dă-la, de uniune. Pormă eu il dau jos pe Fane 2 şi voi pă ăla mare.
- Agripino, lasă-l să imprime, dar pune-l pe mute ca mă apuca pandaliile. Zi şi tu. Numai la cate frizerii am umblat pentru Trandafir. Şi l-am bagat la frizerie la Casa Poporului. De lux Agripino, de lux şi acu vrea să mă tundă el. Nu mai spun de Sile. De ăsta ştie toata ţara, căt l-am ţinut in braţe.
- Ştiu eu, ce să zic ,şef
- Stii cum facem Agripino?
- Nu.
- Da drumul la imprimare, aşa, pe surse. Şi să apară in Eveniment.
-Şef da păla il mai citesc doar ei. Aşa că trebuie să gasim altceva.
-La televiziunile noastre?
-Se uita doar ei.
-Şi noi ?
-Discovery sef. Băgăm acolo, că acolo, crede lumea.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu