30 aug. 2011

TABLE.

- Băi, m-a speriat nea Costică, băi fraţilor, a patra oară in partida asta dă cinci-cinci.
- Noroc de general.
- Fleoşc, intuiţie, strategie, creier, ce să ştie un civil.
- Aşa e domn general,da de ce inainte să dai cu zarurile, le treci pe la ouă?
- Vezi bă, dacă nu te apucai tu, cu dacă nu e dragoste nimic nu e, nu mai stătea noi aci ca fraerii, pe bancă in faţa blocului, să mă uit la aştia doi cum se bălăcăresc la table. Eram şi noi in răndul lumii la salcie.
- Da cine te opreşte Gică să te duci la tanti Mariana?
- Spiritul de prietenie, bă fraiere.
- Pe dracu, nevastata.
- Băi Sile,las-o dracu de treabă, bă. Crezi că dacă sunt mai bătrăn, nu văd zarurile? Ai dat 3-2 si ai mutat 3-3....
- Să mă cac in ele de zaruri, domn general, nu vezi că nu se mai văd cifrele?
- Ai zis că ei altele noi.
- Lasă mă, ca-ţi dă prezidentul da-lea de aur.
- Da mă, dacă l-o lăsa Fane 2.
- Ăstai bancu zilei.
- Mai e mă vreo bere acolo?
- Nu. Sile du-te mă şi tu să mai ei nişte sticle, mai dai jos din burtă.
- Nu am bani, nu-mi dă pe caiet la micro şi să se ducă domn Costică că e general şi are pensie mare.
- Am pă dracu. Stau la soare acu, că la iarnă belim belengheru.
- Al meu e gata.
- Auzi mă, da de ce a zis Fane2 că nu e de acord cu să scoata aştia aurul ăla, că ştiam că ce zice prezidentul hop şi el.
- Omule, el nu a zis că nu e de acord, el a zis că stă aşa in dubii, că nu ştia ce zice prezidentul.
- Are mai multe.
- O grămadă. Acu dacă marinaru a zis, şo pă el, să-l vezi pă Fane 2 cum zice că nu să există o idee mai bună, că astă ne scoate din cacăt
- Pă toţi?
- Da mă, ţie îţi dă zaruri noi.
- Aurul se duce la bancă.
- Aia din parc.
- Sile, nu am chef de mişto. Se duce la bancă îl face bani şi ii dă la sărmani.
- Ca să cumpere cu ei nasturi. Îi dă lu Nuţi,lu ăla cu prune în gură care a fost consilier de-al marinarului, lu Ancuţa, lu....
- Da el si-o opri ceva?
- Bre domn general, la matale la unitate, cănd se venea cu ceva nu lui şi matale?
- Ceva aşa, ce rămanea.
- Păi vezi?
- Şi opoziţia ce zice?
- Una la mană, asta nu e treaba opoziţiei, că ea se gandeşte că vine la putere şi pune măna pe el.
- Păi nu au zis ca-l dau jos pe marinar?
- Pe aur să pună măna Gică. Şi asta-i opozitie mă?
- Domle,cum s-a prins domn general nea Costică...ptiu...Şi nu are decăt căteva zile de cănd e membru.Ce vă dă azi la şedinţă domn Costică?

11 comentarii:

  1. bai eu vreau cinci ma ca la yams.Chioru precis trage de inca trei case.Si uite asa il intrece pa Nastase cu mult.acu credca are vreo cinci

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de mari sa fie?Cifrele incustrate cu ce? hahahaha

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma cam de un kil bucata.Da fii atent ca vrea si socrumiu.Separat sasesi sase doispe.Mare cacat.
    12 kile ori cat dracu o fi acu kilogramul oi face si eu cat casa lu fisa a mare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hihihi moamăăăă da ce chitit e ăsta pe marinar!
    Dă-i nişte zaruri de vreun sfert de metru cub!
    Poate dă ala-n dala şi le scapă pe bombeurile pantofilor!
    Hă, hă, hă!
    D-abia aştept să mă încing cu voi!
    Să mă cert şi să mă scuip toată ziua!
    Că portocalele alea nu mai au haz!
    Scriu comentariile doar după fiţuici!
    :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Admin sparge-ţi-aş bidoanele alea liberale dezactivează verificarea antispam a comentariilor că este enervantă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dezactivat sa traiti!
    Spargi pe naiba sa te ia. Au costat o gramada de parale.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Popa aveam preoteasa ne mai lipsea. Aici erati dementilor? Parinte te facusi marinar fire-ar sutana ta a naibii? Mai lungeste-o ca se vad copitele de diavol! Am vazut ca te-ai luat de aia cu turnul. Hihi bine i-ai facut ca prea se da rotunda buldoaga naibii.

    Salut goguta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Marinare,acu ai auzit de fituici?
    Cateva chintale,trebuie oprite pentru fituici.Ce mai ramane pentru sacose si zestre.

    RăspundețiȘtergere
  9. Gogule logheaza-te cum scrie pe fituica si lasa-te logat ca sa ai comentariu autentificat. Sa vada lumea ca ESTI PROPITAR DI BLOG!
    :)

    Ai aparut si tu R-ule?
    Buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Re Poapa
    Hai nu fii naşparlie! Găseşti tu alt sponsor să ţi-i umfle la loc!
    :))))))))
    Re R
    Gata concediu Zuzo?
    Ţi-ai prăjit-o sau ţi-ai ars-o?
    :))))))))
    Aia cu turnu?....tu n-ai vazut ce tastatură de lemn are?
    :))))))))
    Re Goguţă
    Eheheeee de-ai şti tu gogule câte fiţuici am scris io la viaţa mea!
    Hihihi
    Cel mai mişto era când mă înjurau cu propriile-mi fiţuici!
    Ehehehe
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Am fost la tanti Mariana.Nu am apucat sa citesc fituica si nici nu cred ca apuc azi.A fost o chestie misto.La salcie.Stai sa dau cu nitel ulei de masline.

    RăspundețiȘtergere