23 aug. 2011

Kiwi.

- Săru măna, tati Geto.
- Să creşti mare Gore.
- Tanti vezi, am mai trecut pe aici, că ziceai că nu trec.
- Bine că m-ai gasit, Gore, că tocmai acum am venit . Am fost de am tras o epileală la complexul ăla, pe care l-au deschis, lăngă telegondolă.
- Te-ai dat şi cu telegondola?
- Nu, că n-are mecanic. Am vazut, că aţi caştigat la moldovenii aştia. Ha şi zicea prezidentul, că moldovenii e proşti.
- Sunt tanti, sunt.
- Bă, nu mă fă tu pă mine proastă,că iţi rad una peste cur, dă te deşel.
- Nu bre, ziceam că se zice sunt, cănd sunt mai mulţi.
- Lasă Gore că la căţi au fost la vot, merge şi e. Ţi-ai dracu, aţi schimbat culoarea, ca la semafor, s-a facut verde şi s-a dus papagalul l-a vot.
- Da matale, de ce nu te-ai dus tanti ?
- Mă baiete, m-au apucat durerile de şale şi nici să-mi beau ceaiul la cafenea, nu m-am dus. Da a fost Savu in locul meu.
- Cum domle să se ducă Savu in locul lu matale. A fost vot, nu şedintă, cum să voteze in locul lu matale. Şi cum a fost tanti, cum a fost, dacă zici că ai fost ?
- Puzderie Gore, puzderie dă lume. Nu aveai loc dă un ac cu gamalie. S-au imbrancit, s-au batut, s-au scuipat, ce mai, halimaiul dă pă lume. Că bagase kiwi da-lea şi lumea s-a invăţat să facă tocană dă kiwi, că e mai eftine.
.
.
- Unde bre, băgase kiwi, la vot?
- La mol, bă la mol.
- Eu te-am intrebat de vot, nu de kiwi.
- Ţi-am spus că a fost Savu.
- Deci nu ai fost.
- Mă da incă eşti imatur, mai ceva ca Trandafir şi Şumi la un loc. Am fost bă, am fost. Tu îi crezi pă ăia doi, s-au pe prezident?
- Pă prezident.
- Vezi, deci am fost.

4 comentarii:

  1. Pe unde umblaşi Abramburicule că te dădu lumea dispărut!
    :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am stat la coada la kiwi.
    Sunt la Bran-am şedinţa cu Şumi si Trandafir.

    RăspundețiȘtergere
  3. Erata :
    -i-am bagat in sedinta-

    RăspundețiȘtergere
  4. Apă minerală ca să aveţi ce pune pe masa prezidiului aveţi?
    Sau trimit eu de la Bucureşti un "bax" două?
    Dactilografă aveţi?
    Sau trimit eu de la Bucureşti un "bax" două?
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere