31 aug. 2011

ASCENSORUL.

Pana acu catva timp functionau ascensoarele. Fostul administrator spunea ca vijie. Acu eu nu stiu cat de tare vijiau ca nu aveau indicatoare de viteza. Dar functionau. Isi faceau treaba. De ceva vreme funtioneaza doar pana la etajele inferioare. Si au si senzori. Eu de exemplu nu pot sa-l folosesc. Degeaba apas pe butoane, fac semnul crucii, nimic. Nu vrea sa urce pana la etajul meu. S-au imprumutat de bani de la alte blocuri sa-l repare. Au marit intretinerea-nimic. Administratorul spune ca gata, de la anul or sa zbarnie (de doi ani tot spune asta). Poate soneriilii . Presedintele, ca a gasit metoda miraculoasa, sa le faca sa functioneze si daca ailaltii din-nainte nu erau tampiti si lasi aveam acu da-lea de mare viteza. Nici asa nu e bine ca daca nu se mai opreau si ieseam prin flafon. Pana atunci folosim scarile. La coborire e bine.  Facem cum suntem invatati. Coboram frumos pe dreapta tinandu-ne de balustrada. La urcare e mai rau, ca daca mergem tot pe dreapta ne lovim de ziduri. Am merge pe stanga dar inca nu avem voie. Asa ca urcam lovindu-ne de ziduri. Ajungem acasa murdari si injurand. S-a propus modificarea lor. La ultima sedinta generala au fost maui multi cei care nu au  vrut. La alte blocuri, scarile sunt aranjate invers-cobori pe stanga si urci pe dreapta. Da dar alea au si ascensoare.
.
Nota mea
De care? D-astea?
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu