17 aug. 2011

CHILD IN TIME.

Laila...lalaaaaalaila...leiiiii...laaaaaaaaaaa...lalelalaaeeee. Tremura asfaltu.
- Fata, a venit lalaitul.
- Ptiu, iar scoala cartierul. Mai si stie ca ma scoate din sarite, ca o da in Child in Time.
.
.
Daca ar pastra doar Guta, volumul 46 nu ar fi prea rau. Dupa, o da in asta si stai sa vezi..... "Ma duse-i sa trec la Olt". Expre face, expre.
.
.
- Uite, acu o pupa pa Florina de la trei. Dobitocul ala, de Goguta, ca e cu el, tine de sase sa nu tabare, aia de la alte scari.
- Misto, stai ca ii spu eu maine, lu Miro, nevasta-sa ce face barba-su, impreuna cu al meu.
- Si acu ce-o sa faci?
- Termin cartofii astia, ca stau ca proasta si gatesc.....pentru cine Viorico, spune si tu pentru ci....
- Hai mai, ca sunt simpatici. Ia uita-te. Il alearga pe Titi de la unu.
- Firar al dracului sa fie de treaba......
- De cate ori bea fata?
- Sa stii, ca destul de rar. O sa vorbesc cu Mariana, sa nu le mai dea pe datorie.
- Si al meu la fel, bea de patru ori pe an. Vorba aia, de Craciun, de Hram,de Paste si in fiecare zi.
- Nu, ce sa zic, acu o fi fost vreo chestie, cu Fane 2, sau sefu, sau Nutzi, ca altfel, vine acasa, face dus, mananca si da drumul la televizor. Si incepe sa injure.
- Daca il lasi pe Antena si Realitatea.
- Nu,fata, a sters programele astea.
- Zau, si la ce se uita ma?
- La aia care ii injura paia.La beunu,la madam aia cu blogul nou..
- Care fata, Madam fosta-i lele.....asa ai ramas. Ma, ce ia placut si lu asta....
- Da,la zero plus unu, fac zero, asa spune el.....
- Si ?
- Ii place sa-i injure pastia.
- Dar acu astia dau reluari.
- El zice ca tot limbi sunt.-Trebuie sa-i dau cu Frontlaine da,la. Ca este imposibil sa nu fi luat de la Florina sau Titi ceva capuse sau pureci. Sa vezi scandal.
- Ca-i dai cu ala ?
- Nu fata, ca ce limbisti e aia.
- Bulangiu, parca lui nu-i place? Ce face dupa ce iti trage o limba ?
- Se duce si se spala pe ea.
- Pe care ea ?
- Pe limba.
- Vezi? Realizezi cat ii trebuie lu nasu si lu labeunu sa se spele? Da lu aia "fosta-i lele si ai ramas". Asta al tau da o data la...
- Un an.
- Pai astia daca dau zilnic, ei, trebuie timp.
- Cateodata al meu ramane asa, fara sa se spele.
- O fi, dar astia mai au de dat si altora, ca nu se stie ce va urma.

UPDATE
De la naşu' mare pentru Goguţă nişte Gillan tinerel:
.
.
Iaca şi caşmirul că damasc n-avem....
.
.
Nah şi vântul nesătulule! Iaca cum bătea aseară....
.

13 comentarii:

  1. Nu sunt deacord cu tine,dar scrii frumos.
    Tremura asfaltul

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca nu esti de acord cu mine, e un lucru bun.
    Multam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eusebiu,la Deep Purple -smoke on the water-ma uitam cand mi-a venit ideea.Astia suntem. CHILD IN TIME.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce zici,Agripina si sefu -kashmir led zeppelin-
    E greu, dar nu imposibil.Da stai asa, ca a fost in zona.Ca pe acolo e primit.In Kashmir,mira-m-as.Dar cun o bag pe Agripina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iote-teeeeeeeeeeeeeee la dom' Goguţăăăăăăă!
    Unii aleargă pi cococlauri şi 'mnealui blogăreşte de rupe tastele!
    Huo, huo, huo!
    Bună seara la toată lumea!
    Vrei fum?
    Stai că-ţi dau fum!
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Am gasit pentru Agripina-Creedence- Proud Mary.
    Ce dracu ma fac cu sefu, ca inafara de "Aseara vantul batea" nu gasesc nimic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma uit pe alte bloage-au,au auauau si iara au. Analize,goagal,"estrase" ca a zis ala, ca a supt alalaltu, ca mama ce bine e , mama ce v-as fute spune altu.Pe strada "nimeni" La "Salcie" aglomeratie. Si se vorbeste mai frumos ca la tembeliziuni,chit ca se vorbeste urat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar îndărătnicul şi căposul ăla de moldovan n-a dat năvală încoa?
    Pe unde-i?
    :))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nasule,ma oftic la culme,dar nu ma mai oftic la culme penca,daca eram eu pe scena cand..acu patru sau cinci,zece ani si urla lumaea la mine...CHILD IN TIME..CHILD IN TIME. ce ma faceam nasule..batea vantul ca in Kashmir.bate si te si frige.
    doamne m-am facut manga,eram la maxim zece metri de scena,ma pierdusem de ai mei-si am nimerit intr-un grup din zona de la Fane 2,iti aduci aminte era destul de urat afara si umezeala si aia aveau palinca si eu bausem bere inainte si cand am vazut generatia in care, cu care am crescut cu Cornel Chiriac la Europa Libera si sau mai si descaltat si palinca era de la mama ei si eu nu mai eram tanar si aia ai mei dupa scena nu mai puteau sa cante CHILD IN TIME si eu ma enervam si mai trageam un gat de palinca si aia de la Fane 2 din zona au mai scos o sticla si pe urma unul din aia de la Fane doi din zona a zis ca ce misto canta astia si ala avea douazeci de ani si eu ma uitam la el ca la dinozauri si tasu a zis ca face cinste si a tipat la nevastasa ca eram la zece metri de boxe si aia a mai scos din geanta o sticla si a gustat-o sa nu se fi stricat si fimiu ma cauta ca ma pierduse el pe mine si eu pe el si strumpfii aia continuau sa cante, creedence s-au retras de parca imbatranisera si de ce nu vine si led zepe la noi macar pentru noi sa lase dracului animozitatile lor.si macar pink cu un zid da si aia ce dracu or avea de sau certatara si...Si

    RăspundețiȘtergere
  10. Moldobuzul, s-a sculat de dimineata, sa prinda ultravioletele si face streptease la Nutzi in gradina

    RăspundețiȘtergere
  11. Aha acum am văzut.
    Metronom
    Radio europa Liberă
    TĂTUCUL PHEONIX!
    ...unul dintre cei mai turbaţi anticomunişti!
    Culmea e că neavând habar de politică, ce-i aia şi cu ce se mănâncă, el era anticomunist prin muzica pe care o promova!
    Şi era al dracu de bine ANTICOMUNIST!
    Hihihi...UN GOLAN DESĂVÂRŞIT!
    Eheheeeeee...

    PS Beiiii Goguţă, ia dă-mi şi mie un sfat:
    CUM SĂ SCOT UN ŞARPE DIN GAURA LUI CA SĂ-I STRIVESC CAPUL?
    E ŞARPE CU OCHELARI!
    DIN ĂLA VENINOS!
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. De-al de tata Bozan zis şi Namţu'!
    Hihihi......

    RăspundețiȘtergere