12 aug. 2011

SARBA.

- Tanti Mariana, incă patru Timişoreana, că e cald al dracu.
- Nu mai am Gică. S-a terminat. Astept să vină maşina. Da am Ursus, vreţi?
- Ia zi nea Costică, că matale eşti mai deandoaselea.
- De ce sunt bă Sile mai deandoaselea? De ce.
- Asta e acu, adu tanti un rănd de Ursus, spuse Gică
- Aţi văzut mă, că Sile vrea să o dea deandoaselea?
- Adică ce am facut mai Goguţă ? Că eu nu am zis nimic. Cum adică o dau deandoaselea?
- Nu mă tu, ci ăla cu care s-a bătut Fane 2.
- Rahat, ăla era oricum invers cu ăia.
- Gică, pune mă şi tu în pahare,ce dracu ai ramas cu ochii beliţti la mine? Ce nu ai mai văzut general.
- Şi cine-te făcu bre general, baba ? Zi Goguţa.
- Da mă, cică vrea să-i dea pă aştea în găt că....Nu pot mancav-aş sufletu, nu pot să vorbesc. Nu vezi, tuta asta de Sile, bate ritmul in masă. Sărba in carăţa.
- Sărba-n căruţă Goguţa, că mă doare in cur. Cică ne dă afară şi ne măreşte leafa. Acu incep de jos in sus.
- Adică?
- Adică, măi, domn general, cu datul afară de jos şi cu maritul de sus.
- Şi cine mai duce plicurile măi umflatule.
- De duci direct la directorul postei si...
- Mai terminati odată băi, zi Goguţă.
- Ce dracu să zic, mă Gică, că am uitat unde rămăsesem, cu aştia doi.
- Nea Costică, domn general, ai vazut-o aseară pă Nuţi , la tembelizor?
- Nu Sică, că faceam ca calul cu ăla micu. Ce zicea?
- Bă, eu m-am uitat, arăta bine.
- Da domle, da arăta spre rău.
- Cică la mare, e prăpad de lume. Prăpăd . Şi nişte preturi mici, mici.
- Unde a vazut asta prapăd? Poate era in Croatia ? Sau poate la Miami. Bă aştia nu mai ştiu în ce ţară sunt, să dea dracu dacă nu e aşa.
- Auzi Sile, tu poţi să te duci mă, ca eşti dă-la bogatu, că aşa a zis prezidentul.
- Da mă , mă duc la leafă. Mă duc, la tanti Mariana să plătesc datoria de pe caiet.
- Eu tot nu pricep......
- Haida de. Cine se aştepta să pricepi?
- Mă, de cănd e Nuţi premieră? Că zice că trebuie schimbaţi miniştri, că trebuie să taie, că trebuie să ingheţe, nu e Fane 2 ăla care să facă astea ?
- Domn general, de cănd ai ieşit matale la pensie?
- De vreo patru ani.
- Şi a dispus vreodata Fane 2 ceva? Şeful ăla mare a decis, domn general.
- Deci ceva cam ca acu douazeci şi ceva de ani ?
- Hopa, văz că in trei minute te-ai deşteptat.
- Domle, eu văz că Sile are dreptate, cu sărba lui. Aşa şi aştia, pun de sărbă că nu mai ştie romănul ce dracu face.
- Rahat. Ce la vot a ştiut ce face? S-au dus ca boii.
- Auzi mă şi noi de ce stăm ca vacile aci sub salcie, ă ?
- Pentru că aici e umbră
- Hai că esti deştept. Mai luăm un rănd? Că ete, a adus Timişoreana.
.
Nota mea
Hahaha aici nu mă pot abţine şi v-o bag:
.

.
E FRUMOASĂ MĂH, E FRUMOASĂ!
NAHHHHH, PRIVIŢI ŞI OFTICAŢI-VĂ!
PARDON!
MASTURBAŢI-VĂ!
OFTICOŞII, OFTICOŞII, OFTICOŞII......

14 comentarii:

  1. Dom,le ce e, e, că şi ăia ai mei au zis la fel.Ce au mai comentat ei, e treaba lor.Eu nu ii bag in seama,doar relatez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite cat timp liber au unii ... :)) Interesant !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Danutz,timpul liber si-l face omul.Isi face treaba repede si bine,are timp liber,nu, beleste belengheru si trage ca fraieru

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa insemne,Societatea Transporturi Fecale.
    Acolo lucrezi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ...asta iti uram :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Woauuuuuu, ce schimb de amabilităţi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai a dreaku chilea pe gogu asta al nostru si oamenii lui,si a dracu rau7 ca astia e din gaoacea RODICAI STANOIU.
    Cred ca nostalgia i-a toropit si sufera dupa DIALOGURILE SPUMOASE DINTRE rodica stanoiu si fatalul ADRIAN NASTASE,care ii excita in asa masura incit berea li se oprea in git,pt ca beregata li se facea cravata cu nod tot sorbind dialogul de=a dreptul comic dintre turnatoarea RODICA STANOIU SI HERMAFRODITUL ADRIAN NASTASE.
    Nici nu cred ca mai avea vre-o importanta ce etichete atirnau pe sticlele de bere,pt ca berea era doar un pretext,EI DE FAPT BEAU ,SE ADAPAU DIN DIALOGURILE CELOR DOI.
    Nu ca ar fi ei misogini,nuuuuuuuuuuu,ei nu sunt misogini,ei sunt doar niste bieti onanisti batrini,care ,SUFERA,SUFERA CUMPLIT CIND VAD O FEMEIE FRUMOASA,PUTERNICA SI AL DRACULUI DE DURA,care nu se sfieste sa aibepareri.
    Cum sa le pui fata in fata pe elena udrea,ecaterina andronescu,aura vasile,ori rodica stanoiu,,RIZELE FEMENINE CU CARE DEFILEAZA PESEDEII.
    Cum sa te gindesti la CORINA CRETZU,TE POTI GINDI,CA AIA CE-I FRECA RIDICHEA MOSULUI ILIESCU,AR PUTEA AVEA PARERI?
    Cine si-ar putea imagina ca OLGUTA VASILESCU,AIA DE NADUSEA SUB BIROUL LUI VADIM ,SI MAI APOI PE CANAPELELE DIN KISELEFF,AR PUTEA AVEA PARERI????????
    Nu gogule,fetitele voastre,alea de le-ati scos in lume n-au pareri,ele sunt supuse iau totul cum vine,dar mai ales de la cine vine.
    Daca-i ordin sa-l ,FACA PE PATRIARHUL PESEDEILOR ,ILIESCU,PE EL IL FAC..............AUZI D'OMLE,OLGUTA VASILESCU ORI CORINA CRETZU SA-I ZICA LUI PONTA.
    Du-te ma acasa si cere-ti voie sa vorbesti,la daciana....................

    FRANK ZAPA[KING]
    P.S.

    Despre,PLUTONUL DE TIRFULITZE IMBATRINITE MOSTENITE DE LA COMUNISTI,GEN MARIANA CIMPEANU,ORI NORICA NICOLAI,STELELE PENELISTILOR CU ALTA OCAZIE.....................

    RăspundețiȘtergere
  8. E puternica,pentru ca are in spate oameni puternici.
    Puternicia ei, a inceput parca, in ograda lui Nastase. Asta fiind papagal, s-a retras, ei trebuindu-i cocos. Unde gasesti cei mai statuti cocosi? Ai ghicit,in marina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Care vra să zică matale dom' Goguţă baţi niscaiva apropouri că în marină cocoşii sunt stătuţi!
    Bre nu ştiu ce să zic dar eu zic că decât clapon mai bine cocoş stătut....
    Că vorba aia....stai ce stai pe vapor dar şi când ajungi în port şi dai năvală-n biblioteci...
    Hihihi

    PS Năstase nu-i papagal! Poţi spune despre el că-i bombonel dar în niciun caz că-i papagal.!
    Hihihi

    RăspundețiȘtergere
  10. Dom' Goguţă lăsăm aşa?

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu metre,m-am referit la Nastase, ca-i papagal, in raport cu un cocos ( fizic vorbind ).Parca si "sefu" a spus ca-i bun " bombonel " la ale politicii si guvernarii. Acu, ce dracu sa zic ca si cumnatul meu, care e comandant de nava, mi-a povestit despre "bibliotecile" din porturi.Cele doua tipuri de "biblioteci". Problema e, ca el, nu are respect fata de "cartile" citite acolo.
    Eu, nu am fost in "bibliotecile" acelea, dar intuiesc de ce nu are el respect.
    Sa vezi discutii, intre noi ( eu si cumnatul meu), cand vine vorba de " sef" .Ca el e cu " sefu" . Amandoi au batut marile si oceanele lumii.Pana la urma stingem focul cu un Ostrov.Rece.

    RăspundețiȘtergere
  12. LA MULTI ANI !!

    Toturor Mariilor si Marinilor.
    Si alor mei si alor vostri......
    Hai ca punem de un "Ostrov"

    RăspundețiȘtergere
  13. R:Lichea,asa, dar un pic mai mare daca se poa.

    RăspundețiȘtergere