9 aug. 2011

SEDINŢĂ DE GUVERN.


- Deci, vreau ca intr-o saptamănă jumate, maxim 10 zile, să primesc propuneri, despre descentralizarea administrativă. E clar ?
- Dar nu-i tot dracu ala, domn Fane?
- Una la mană, sunt 2, Fane 2 si a doua la mană, cum sa fie tot dracu ala? E altu. Te refereai la altceva..Pe cine pacalesti tu? Traiane taie legatura cu prefectu ăsta impertinent. Auzi, pe cine vrea el sa pacaleasca. Pe mine.
- Domn Fane 2, de cănd se ocupă Traian si cu taiatul de telefoane ? Stiam ca pune mai multe, nu le taie. De tăiat taie altceva.
- Bă, am zis doar Traian, nu şi cel mare.
- Aşa cum v-am zis..... Alo, sărumana şi să traiţi sef. Ridicati-vă bă in picioare, că vă vede şefu cum dormitaţi.
- Ce faceţi fetelor ? Cum merge ?
- Păi excelent merge, şef , sărumăna. Cu descentralizarea asta .
- Descentralizare, că asta v-am cerut şi să va descentralizaţi cum trebuie. Vă pup.
- Sărumana sef. Băi Grigore,tu de ce dracu nu te-ai sculat in picioare? De ce trebuie sa fiţi voi mai cu moţ.
- Nu am putut să mă scol domn Fane 2. M-a sunat nea Nelu. Am firu la telefon, mai scurt , trebuia să stau aplecat, mă vedea nevastă-mea şi mă făceam de răs.
- Şi ce ai zis. Hai să se facă ăsta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu