16 aug. 2011

NEPTUN.

- Agripino, vino dom'le pe sezlongul asta de langa mine.
- Sef, nu pot, ala e a lu doamna.
- Las-o ca vine mai tarziu, e la calarit. Ma, sa stii, mie imi convine ca are hobby-ul asta. Nu ma mai calareste pe mine.
- Ziceti sef.
- Ma, tu ai vorbit cu aia de la servicii? Ce dracu e marea asa rece? Puteau si ei sa bage asa de doi lei un fierbator, macar in zona asta la Neptun. tare e rece apa. Nici cand bateam marile si oceanele lumii la Anvers nu era apa asa rece.
- Cum sa incalzeasca sef marea, ce doamne iarta-ma ?
- Ziceam si eu asa ca sa ne mai radem. Ca m-au enervat rau de tot jurnalistii aia. Cum dracu sa pui intrebari asa deanboulea ?
- Ce vrei sef, au facut scoala la Popleaca.
- Da, ti-a placut, ce le-am zis referitor la Nuti ?
- A fost ca lumea, sef, ca lumea. Si nu ce le-ati zis ci cum ati ras. Misto.
- Ma si vroiam sa fac si eu o baie, sa-mi aduc aminte de vremurile cand bateam marile si oceanele....
- Sef mare chestie. Faceti o baie de multime.
- Puschea pe limba Agripino.
.
Nota mea
Hai Goguţă nu fii nasol şi recunoaşte că Marinarul iar a făcut un mişto total. I-a lăsat pe deontologii presei să bată câmpii vreo două zile şi după aia le-a băgat-o pe gât:
.
- In orice caz, aseara am fost cu nevasta-mea. Daca s-a dus, s-a dus la vreun consilier. Eu am dormit la Neptun aseara.....hă, hă, hă!
.
.
Deci?
Ce ne facem bre Goguţă cu presa asta?
Ce ne facem cu al'de Striblea, cu al'de Oana Dobre, cu al'de Dragoteasca, cu al'de Creţuleasca, cu al'de....cu al'de......cu al'de......cu al'de......
Eeeeee?
Ia spune?
Uite ce am să fac eu când am să fiu Preşedinte (la următoarele alegeri candidez).
După ce câştig, pentru vreo câteva luni de zile bag ţara în dictatură militară. Suspend temporar Parlamentul şi una din primele legi pe care o dau este:
.
Legea nr.1 a presei.
Orice făcător de ştiri care este prins cu "ştirea falsă", pac pe Lia Manoliu şi pac-pac-pac rafală scurtă!
.
Ce zici? Că majoritatea dintre cei pe care i-am întrebat dacă este bine cum vreau să procedez, au răspuns răspicat că ar fi bine........

7 comentarii:

  1. Bre, afara de mine te voteaza cineva? Hiiii! Hiiii! Moama de te faci presedinte ce mai am de munca!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. - Cel puţin 1400 de civili cu tot cu familii!
    - Cadrele militare cu tot cu familii!
    - Cei de la România Mare mă votează toţi!
    - Ăia a lu' Jijik mă votează şi ei că s-au săturat de goangele lui! (acu a mai lansat o goangă: Defrişează Pădurea Băneasa şi face stadion!)
    - Noua Dreaptă mă votează fără probleme.

    Eheheeeeee continui?
    E mulţi, dom'le e mulţi!
    Fere Domnul Ăl' de Sus să apară vreun român adevărat cu minte şi carismă, din ăla verde şi drept precum bradul, că mare iureş iesă!
    :)))))))
    PS Fii bre pe pace!
    Că-ţi plătesc orele suplimentare!
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu trebe! O fac din placere...numai sa vina odata bradul ala!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu prea e bine.Ai vazut ca astea mai si ricoseaza.
    Ce te faci,ceri oua la Cornu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu bre!
    Că n-are cum să-mi dea!
    Alea-s numărate de jurnalişti!
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. si mai aduna la socoteala si de la mine presidentule...

    RăspundețiȘtergere
  7. Aha, aha....iaca şi diaspora aia adevărată! Ăia care au răspândit manifeste anticomuniste şi au luat bătaie pe ruptelea de la Gelu Voican Voiculescu la Universitate!....nu anticomunişti din ăştia contrafăcuţi de-al de Mungica şi Tismănica!
    :))))))

    RăspundețiȘtergere