16 aug. 2011

PUNGA

- Tanti Geta...Leaga bre, cainele ala si hai pan la poarta.
- Tu esti Gore ? Ce e Gore se apropie alegerile si ai venit pe la mine?
- Nu tanti, eram in trecere pe aci.
- Haida de şi ce cautai Gore, aci, că te vede omul rar pacilea.
- Nu tanti, eu am trecut des, da nu erai matale.
- S-ar putea sa ai dreptate, ca eu nu pot sa-mi beau ceaiul, decat la cafenea. Şi fac ceva de la mine pana acolo şi inapoi. Ieri au ramas şi gainile nemancate. Că a inceput ploaia şi m-am oprit, la o ciorbiţa, la restaurantul ala, ce l-au facut langa stadionul ăl nou. Din vorbă in vorbă, cu ţaţa Maria si Vasilica, nici nu stiu cum a trecut ziua. Pa cine dracu, vrei să păcăleşti tu, bă? Iote frate ce maşină babană ţi-ai tras.
- Am tras tati Geto, am tras.
- Ce dracu ai tras Gore?
- Am muncit de am rupt, de dimineaţa pană seara.
- Ei pă dracu. Parcă erai sofer, acu văz că ai tu şofer. Bravo Gore. In doi ani caţi alţii in zece.
- Asta e tanti, munca şi soarta.
- Îh şi pă soarta asta a ta, o cheama Fane 2, nu? Auzi Gore, da cei cu pungile ale mamă, că erau porcotalii ?
- Portocalii tanti, portocalii, iar un om politic ca mine işi alege ce culoare vrea. Alb, verde, cum vreau eu.
- Ete că eu nu vreau porcotaliu. Na.
- Potocaliu. Ptiu ca m-ai incurcat si pe mine. Portocaliu tanti, pentru matale am de care vrei. Şi albe şi verzi. Roşii dau alţii.
- Nu-mi trebuie roşii că am de la mine din grădină.
- Nu bre roşii, ci pungă rosie.
- Bine Gore, bagă acilea, de mai multe culori, că maine s-ar putea sa fiu la piscină si nu o să mă gaseşti acasă.
Si plus de asta, in pungile alea, sunt banii mei. Ca nu crez, ca ai dat un ban, de la tine ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu