30 iul. 2011

CASNICA.

- Hai la lupta cea mare rob cu rob....O galagie infernala pe palier.
- Costele, treci ma Costele in casa. Nu mai fa, ma, scandal. Rade ma, lumea de noi.
- Ce scandal fac mai femeie. Unde vezi tu scandal? Ce,nu am voie sa cant.
- Pai cine urla ma asa, eu?
- E treaba ta, ca ai auzul dezvoltat. Eu nu mai suport. Las-o dracului de treaba ca m-ai inebunit si tu. Sa tac si sa tac.
- Costica ne facem de ras, Costica.
- Pai si acu ,ce dracu ,suntem de plans? Nu vezi?
- Vaz, Costele, vaz, nu ma-ar m-ai vedea moartea. Intra in casa, spuse Verginica ingroasand glasul.
- Sa fiu al dracului daca intru.
- Sa fii, da intra.
- Ce sa fac mai fata in casa? Ce sa fac? Sa ma manipuleze aia de la televizor? Ce sa fac?
- Hai sa bem amandoi un paharel si porma....
- Firar al dracului de paharel ca m-ai inebunit cu paharelul.Cand m-ai vazut tu pe mine ultima dat baut?.
- Aseara.
- Sa mori tu?
- Da tu,ce ai, galci?
- Verginico....Marine,intra ma in casa, ca daca nu, intru eu, peste voi.Verginico,astia nu mai au mama nu mai tata.
- Care?
- Care, care. Ce leafa ai tu fata? 1000. Hai sa spun 10 milioane ca suna mai mult. Eu cat am mai? 17. Si astia fac reclama ca, cu 5000 de euro facem un concediu de vis in...Pai cat ne costa pe noi autobuzul pana la Tancabesti, ia zi, stii?
- Costica, acusi ca intraram in casa sa vorbim ca oamenii ca destul ne-am facut de ras afara. E criza frate peste tot si crezi ca ne-a ocolit pe noi? Mama ei de viata.
- Asta e, suntem generatie de sacrificiu.
- A cata Verginico, a cata?
- Pai dracu stie, ca bunica-miu spunea ca el e a paispea.
- E bine?
- Pai nu.
- Pai atunci, bagami-as sa-mi bag in gura lor. Nu spuneau ei ca o sa traim bine. Si i-ai votat fraiero.
- Ce ma, tu nu ai facut la fel. Ca te uitai numa la Guta si Printesa Ardealului. Sa-ti fie manelele de ras.
- Verginico,nu ma fa,fa,sa fiu violent
..................................................................
- Costica, Verginico, fivar patul sa va fie de ras. Pana acu futeati guvernul, acu ati ajuns sa va futeti voi? Macar asteptati dracu sa vie noaptea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu