30 aug. 2011

TACÂMUL.

- Bună ziua doamnelor şi domnilor, sărut măinle doamna Nuţi.
- Bună ziua şi să ne trăiţi domn Fane 2.
- Bună Fane.
- Cum a fost sfărşitul de săptămană, ce probleme aţi mai rezolvat pentru ţară?
- Păi domn Fane 2, destule şi acum mă doare capul pentru că.....
- Andreea, cine este ăstă domle?
- Staţi să mă uit pe poze.
- De ce vă doare capul domnule ministru,nu aţi dormit bine?
- Aproape deloc. De ce a costat 600 euro tacămul la nuntă?
- Aţi fost?
- Da domn Fane 2, am fost.
- Ptiu,eu nu am fost, dar am dat.
- Ăsta cine e Andreea?
- Nu ştiu domn Fane 2, o să aflu?
- Dacă astea sunt problemele care vă frămăntă...., ne-am dat dracu. Doamnelor, domnilor chiar aşa este de greu, să mergeţi prin ţară, să vorbiţi cu oamenii, să vedeţi ce probleme au şi să incercaţi să le rezolvaţi.
- Să te duci tu mă, prin ţară in situaţia asta.
- Aţi spus ceva domnule ministru?
- Doamne iartă-mă, vă ascultam domn Fane 2.
- Andreea, avem doar miniştri sau şi secretari de stat, chestii dastea.
- Mai sunt şi altii domn Fane2, nu numai miniştri.
- Eu am zis,doar miniştri.
- Ce să fac domn Fane2, că nici eu nu-i cunosc pe toţi.
- Ăla de la interne e?
- Păsta il ştiu. E ăla de acolo din partea... Traian...
- Îu. Ăla care stă cu spatele. Ptiu,ce m-am speriat fato. Aoleu, doamne, doamne...
- Ceresc tata, noi Pe Tine Te Rugam Luminează ....
- Ce ia apucat p-ăştia Andreea?
- Se roagă lu Şefu.
- Păi nu e domle la Roşia Montană?
- Fane, vino puţin.
- Imediat doamna Nuţi. Vă ascult.
- Fane, vezi, situaţia e cotoioasă.
- De ce doamnă, ce s-a intamplat.
- Îmi mai trebuie bani.
- Şefu stie?
- El m-a trimis. Unde ai vazut Fane, mănăstire fără piscină? Şi nu e mai uşor să ajungă enoriaşul cu telegondola decăt pe autostradă.
- Sefu...
- Ştie.
- Treceţi pe la casiera lu ală de la finanţe şi să vă dea cat a zis şefu.

2 comentarii:

  1. Chiar ca e speriat boc-mop asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit ca o sa se ia cu marineru la bataie.Ca cica el vrea sa dea aurul la popor si marineru tot la popor.Acu cauta amandoi poporul.

    RăspundețiȘtergere