18 iul. 2011

PIUITUL.

Ieri, fiind o zi 3 in 1, adica soare, ploaie, vant, cum ii sta bine unei zile de sfarsit de primavara, stateam cu tanti Mariana la o sueta. Cum nu prea ne duce pe noi mintea( ca de, daca am fi toti destepti, cine ar mai ara?) suetam si noi asa de wikipichi asta. Acu ce naiba sa vorbesti,ca prea multe nu sunt. Parca nu stiam chestiile astea. A trebuit sa vina astia si sa ni le spuna? Pai americanii au interes peste tot. Noi avem interes sa nu avem interes.
Deodata intra pe usa un tip-uauuu.
Costum de firma, camasa de firma, pantofi de firma, cravata daia 2 intr-una, geanta de firma si avea un parfum....A facut valuri apa din glastra, zambilele isi ridicasera trompitele sa ia cat mai mult parfum. Mi s-a spumat din nou berea din pahar. Cred ca lucra ori cu statul ori cu un bloc de alaturi. Nu lucra cu noi. Se aseaza la o masa, scoate un ecran si niste facturi. Dupa cateva secunde de butonat ecranul, da capul pe spate si rica mana dreapta sus.
Zic, hait, are hemoragie. Nu avea. Zice:
- Mariana, adu-mi domle un Chivas de 18.
Tanti Mariana ii aduce unul de 22 ca avea o sticla nedeschisa de 4 ani.
Cravatosu, mai butoneaza, mai se uita pe chitante si zice:
- Ei vezi,cablogramele sunt de partea noastra, in patru zile iesim din criza, euro si dolaru au luat-o la vale in raport cu leul, sa vedem ce or sa mai zica panaramele astea din opozitie.
Isi aprinde o Corona. Eu, nu am ce face si in loc sa stau ca moarta in papusoi zic:
- Pai sefu, dar peste un an doi trebuie sa platim FMI-ul si noi nu avem nici cu ce sa platim gazul nostru.
Imi arunca o privire......Am simtit cum levitez vreo 30 cm.
Intoarce capul si buf si eu pe scaun.
Mai sta cateva minute si pleaca.
Piuise ecranul.
L-o fi chemat la raport?

Nota mea
Bre Goguţă, când îl cheamă la raport nu piuie! Bipăie! Când piuie înseamnă că-l cheamă Piuitoarea.
- Piu-piu Puiu scump, n-ai să-mi dai şi mie nişte bani? C-am găsit o rochiţă scumpică foc....
- Cât?
- 3000...
- ROL sau RON?
- Lire sterline dragă că-i Made in UK......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu