29 iul. 2011

PROVIDENTIALUL.

- Va salut.
- Hau, hau, ham-ham.
- Domnule nu va permit. Ce inseamna asta. Vorbiti cu un candidat. Eu nu sunt Fane 2
- Hai ma Sile, ce dracu, nu mai stii de gluma?
- Pai nu mai stiu. De fapt nu mai stiu, ce sa stiu. Tot timpul numai bascalie.
- Sile, nu mai fii suparat. M-am trezit bine dispus. Afara este frig, dar la mine in suflet este cald. Stii, cat tin eu la tine.
- Mie imi spuneti. Daia la lansare am ramas cu cativa, iar la Fane 2 a fost aproape tot partidul. Ati trimis-o si pe Eli. Trebuiau sa fie si Adi si Raducu si multi altii. Multi care au zis ca sunt cu mine, au facut stanga imprejur-scuzati-ma dreapta. De ce va bagati dom'le in problemele astea care nu ar trebui sa va priveasca? Eu cu Fane, avem strategii diferite, dar amandoi vrem sa ducem partidul pe inalte culmi. Va spun asta, asa ca intre vechi colegi de partid si ca suntem singuri. Si plus de asta, am inteles, Fane va fi presedintele partidului, dar nu credeti ca ar trebui ca eu sa fiu premier? Unul singur nu poate sa le faca pe toate si iasa si bine. Despre toate astea, urla targul domnule.
- Ce spui Frantz. De cand e targul, presedinte, Sile? Eventual eu sunt targul. Si cam care ar fi culmile alea? Postavarul? Ca nu cred ca ai auzit tu de Everest.
- Uite vedeti, iar ma luati peste picior. Va salut.
- Agripino, cum a iesit? Si a sunat cineva?
- Sefu excelent,imprimare pe 8 canale. A sunat dimineata Fane2. Nu am reusit sa inteleg mai nimic si nici la redare nu se prea intelege. Auzeam numai sughituri.
- I-o fi cazut greu gulasul.
- Acum nu, dar mai tarziu nu se stie. Cred ca plangea de bucurie si vroia sa va multumeasca ca l-ati pus primul pe lista. A mai sunat si Pleasca. A zis ca revine ,acum se ducea la niste taiat de panglici.
- Auzi, de ce or fi inteles aia ca am spus,Petre esti cel mai tare? Am zis ,ca eu sunt cel mai tare. Sunt providential,este Agripino?
- Este sefu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu