19 iul. 2011

AMBULANTA.

Vecinii mei de deasupra, sunt doi tineri simpatici. Marin si Marina se plimba cu masina, vorba cantecului, cu toate ca nu au masina. Au in schimb doi copilasi. Cel mic are cam un anisor.
Dragut foc. Noaptea mai ales pe la ora trei, patru, e o incantare sa auzi:…….pupu, pupu, vreau sa stau si eu aici.
Trrr la usa. Era Marin.
- Vecine cheama repede salvarea.
- Pai de ce mai, ca ma simt bine?
- Nu, domle lu ala micu ii este rau.
Rapid pun mana pe telefon si sun la 112.
- Mai Marine, dar tu de ce nu ai sunat?
- Pai nu am mai avut pampersi.
- Hait, zic-pai ca sa suni iti trebuie asa ceva?
- Nu, dar nu am mai avut bani de pampersi si nu am platit telefonul si ni l-au suspendat.
Dupa vreo 5 minute vine si salvarea insotita de cei 935 de caini din preajma care se luau cu masina la intrecere-si la viteza si la sirena. Mai ales Zdreanta, care a mai urlat juma de ora dupa ce a plecat masina.
Urca doctorul. Il consulta pe ala micu si decide :urgent la spital.
- Zic, pana la Sf…. faceti putin.
- Da, pana la caminul de batrani.
- Cum sa-l duceti la caminul de batrani, ca are doar un an?
- Adica Sf…. nu mai e spital, e camin, asa ca trebuie sa ne grabim , ca pana la spitalul unde trebuie sa ajungem e cale lunga. Dar , trebuie sa ne dati bani de motorina, ca am venit cu acul pe rosu.
Le-am dat de dus. Poate la intoarcere, or sa gaseasca pe cineva sa-i impinga sau sa-i tracteze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu