18 iul. 2011

SUNT DESTUL DE INTELEGENT CA SA REALIZEZ CAT DE PROST SUNT.

La noi in bloc, cel mai des,se muta cei de la etajele inferioare. Unii se muta intre sf.Gheorghe si sf.Dumitru. Altii intre sf.Dumitru si sf.Gheorghe. Acum, aia de la etajul doi, vor sa se mute cat mai curand, la etajul unu. Aia de la etajul unu, nu vor, ca au platit chiria in avans si in puls de asta, fortele gravitationale la ei actioneaza mai puternic. Unii din cei de la etajele 4 sau 5 vor sa se mute, altii nu vor. Aia de la trei sunt mai smecheri. Dupa ce se muta cei de la unu si doi, ii ajuta cand pe unii cand pe altii sa-si mareasca apartamentele.
La mutat, ne roaga pe noi astia de la etajele superioare, sa-i ajutam. Unii o fac altii nu o fac. Pe mine ma enerveaza aia care nu o fac, ca pe urma stau pe palier si taca-taca. Eu in schimb ii ajut. Parerea mea conteaza atunci. Ma intreaba cum sa decoram blocul, cum sa facem sa functioneze lifturile, ma rog multe chestii.
Dupa ce s-au mutat eu dispar, ei nu ma mai baga in seama. Parerea mea a disparut.
Ei nici macar nu ma mai ocolesc, ei trec prin mine. Numele meau nu mai este scris cu majuscule ci cu minuscule.
Ei nu incearca sa inteleaga ce scriu ci cauta greseli gramaticale si de ortografie.
Ei ma obliga sa merg pe acelasi trotuar, cu ei, chit ca trotuarul se infunda in mlastina.
Ei tipa, la mine, sa vin cu ei chiar daca apa mie imi face rau.
Ei spun, ca daca nu vin cu ei, sunt peisagist, sunt tractorist, sunt ist...
Ei, atunci de ce ma mai roaga sa-i ajut la mutat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu