24 iul. 2011

SUPA.

V-ati inecat, vreodata, cu supa fierbinte? Si eu, am patit-o. Acum, la pranz nevasta-mea, imi spune, ca ia zis, tanti Gabi, de la 6, ca avem, cel mai mare risc, de a da guvernul, in frunte cu presedintele, jos. Mi-a intrat, supa fierbinte pe nas. Nu mai stiam ce sa fac, sa plang de durere, sau sa rad de asa tampenie. Ha,zic. Pai cine, ma, sa faca asta? Cati fac ma, parte din guvern, o intreb eu? Niste, nu? Cand ai mai vazut tu, la noi, ca niste insi, sa fie dati jos, de restu, fara sa vina si cei de peste drum, in ajutor? Si a doua la mana, vine maine presedintele si spune ca impreuna cu guvernul si cu aia de la salubrizare si cu aia de la deratizare si cu aia de la Luxten si cu aia …au reusit sa prinda, javra aia de caine, care te-a muscat. Ei, ce o sa mai zici fato?
- Pai le spun, ca mai este unul, la coltu strazii si normal ca ii votez.
- Pai vezi, asa e .......

Nota mea:
.

VĂ DORESC POFTĂ MARE LA VOTARE
SĂ VĂ ARDEŢI BINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu