21 iul. 2011

TELEFON.

- Sefu, la telefon.
- Cine este draga?
- Sile pe unu si Fane 2+1-1 pe doi.
- Mai fata, m-ai inebunit, vorbesti in formule matematice. Mai clar.
- Sile pe lina unu si Fane pe linia doi.
- Salut Sile, ce mai faci?
- Va salut si eu. Domnule, vreu sa va invit maine la congres. Sa vorbiti asa cum stiti dvs, sa mobilizati oamenii pentru viitorul partidului si propasirea tarii....si
nu va invat eu ce sa spuneti.
- Ba nu,invata-ma Sile, ca pe urma, or sa sara toti, ca m-am luat doar dupa unul si nu te-am ascultat si pe tine.
- Deci veniti?
- Nu stiu Sile, serios nu stiu, o sa vad ce program am maine si o sa vad. Sa traiesti.
- Agripino, de ce nu pot eu, sa stau la taclacle ca atii? Ia spune tu, de ce?
- Sef sunteti om de actiune. Vorba multa, saracie..
- Taci ca ai nimerit-o
- Alo..
- Sunt 2, Fane 2.
- Ha, ha parca erai si +1-1
- Hai sef, ca pana luni mai este putin si nu stiu nici macar daca o sa mai fiu administrator.
- Hai Fane o sa fii. Unde nu stiu, dar o sa fii. Nu te las eu pe tine. Dar ia zi, de ce ai sunat?
- Pai vreau sa veniti maine la congres. Azi am dat niste semnale, ca am iesit, dar lumea nu intelege, nici nu simte ca am iesit. Oricum noi am iesit ei au ramas . In criza ma refer. Sa le explicati dvs.
- Pai si pe la ce ora sa vin Fane?
- Sefu, eu zic,atunci cand vor fi alegerile. Va sun eu. Daca veniti inainte si vorbiti, astia uita si doamne, fereste stii ce iese din urna? Ptiu, ptiu, ma scuzati dar scuip in san.
- Bine, vad eu, pana maine, mai e o zi. Hai ca te salut.
- Agripino, ce program am eu ? Si ce spun astia la televiziuni?
- Sef, aveti program, ca nu aveti. Nu vreti sa schimbam vorba ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu