19 iul. 2011

SALCIA.

Caldura mare. Astia spun sa bei, si ceai si cald. Cand imi fierbe creierul, nu vreau sa-mi oparesc si gatul. Asa, ca m-am oprit la tanti Mariana. Care, are in locanta, patru cinci mese si cam din aprilie si vreo trei afara, mutandu-se dupa soare. Mesele. Adica cum da soarele pe ele se muta. Mutandu-le noi sa stam la umbra salciei.
Vezi, de asta nu ma duc eu, la Marriott. Nu pentru bani, ca la mine banii nu conteaza. Ci pentru salcie. Mie imi place. De multe ori cand sunt singur la masa, pe la ora 17, cand aterizez in zona, iau azimut, u-ul de la Ursus. De pe pahar. Si stiu ca in zece minute, trebuie sa schimb pozitia mesei.
Astazi, nu a trebuit sa fac lucrul asta, singur. Nu l-am mai vazut de mult timp pe Gica.
Nu stiu, cum unii, pot fi asa de informati. La zi. Despre orice. Despre oricine. La timp.
Am baut noi, vreo, sa tot fie....
- De unde stii, ma Gica, chestiile astea, ca zau, m-ai inebunit. La punct le zici. Ce spui tu, acum, doar ca foarte putin am citit si eu astazi, pe ici pe colo.
- Il stii pe Nicu de la Opt?
- Da.
- Cel mai mare ziarist frate.
- Sincer, habar nu aveam, dar daca, de la el le stii, bravo lui.
- Bai, Goguta, m-a inebunit. Are un tiraj, ceva de speriat.
- Ma mir, ca astia toti, se vaita, ca nu mai au vanzari. Dar unde lucreaza, omule?
- Ma, stii piata Gorjului?
- Aproximativ.
- Mai, cum intri in piata, vinde la a doua toneta pe stanga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu