18 iul. 2011

BREAKING NEWS LA HOT NEWS.

Scandal monstru.
Acuze grave.
Dam legatura, corespondentului nostru, de la fata locului.
- Goguta ai legatura.
- Multumesc Radu. Doamnelor si domnilor, asa este, la blocul 45 de pe intrarea Licuriciului , scandal de proportii.Totul a inceput de curand, sa fie in jur de 20 ani. Stam de vorba cu doamna Jeana....a Jana, ma scuzati, care ne va explica de unde a inceput scandalul.
- Ce scandal domnu reporter, asta nu e scandal asta e razboi curat. Acu 20 ani aveam si noi neste dale de beton ca sa nu ne murdarim de noroi si neste rasaduri cu flori de tie mai mare dragu. Au disparut si dalele si florile. Am pus altele. La fel. Pa urma, nu am mai avut bani si am turnat noi singuri dalele si am pus singuri rasadurile. Au disparut si alea. Acu vreo 6 ani avand noi neste bani am cumparat unele frumoase. Si flori si dale.
- Si au disparut si alea.
- Nu pe astea le-au vandut. Acum calcam in noroi si mirosim catei.
- Dar care este problema?
- Astia acum se cearta ca chiorii, ca de vina e ala si alalaltu. Si ca de vina suntem noi si ca or sa ne mareasca intretinerea, dar nu o sa puna dale si flori.
- Pana la urma s-a ajuns la vreo concluzie, cine a furat?
- Matale, unde ai facut facultatea, la Popleaca?
- Bun, dar nu aveti presedinte, administrator, comitet de bloc.
- Ho-ho, matale sa fii sanatos, in 7 ani am avut 8 administratori si vreo 11-12 de comitete de bloc si un singur presedinte. Numai administratorul de acu, a ales vreo 8 comitete.
- Vad ca treaba putea sa mearga bine.
- Fleosc ca ai zis-o. Administratorul de acu da vina pa alalaltu si alalaltu pa asta si aia de la unu se injura cu aia de la doi si trei ca aia a fost prosti ca astia fura mai tare ca aialalti, ca aia a turnat.
- Deci, au participat la munca.
- Eu am zis de turnat si viceversa.
- Cum viceversa?
- Adica invers, aia cu aialalti.
- Si domnul presedinte cum reactioneaza?
- Reactioneaza reactionar, adica pe primul administrator nu-l mai scotea din..... dar nu putea, iar p-asta poa' sa-l scoata dar nu vrea, si sa radea - ete ca am facut si rima.
- Multumesc doamna Jana. Domnul administrator care are o conferinta de presa. Radu ai legatura.
- Goguta, ramai sa vedem ce zice domnul administrator.
- Mai lasa-ma in pace. Afara sunt 78 de grade. Pune-ti si voi ceva din arhiva ca tot aia zice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu