25 iul. 2011

LA BIBLIOTECA.

Dupa 8 ore de munca si inca vreo doua de trafic, simti nevoia sa te relexezi,sa te odihnesti. Unde poti sa sa te relaxezi cel mai bine. La biblioteca, cu un volum in fata ta, intrand in actiune, crezandu-te eroul principal. Asa am procedat si eu ieri dupa amiaza. Nefiind asistat social, am rugat-o pe tanti Mariana sa ma treaca in registru cu cateva volume pentru acasa, dar pe care sa le citesc acolo. Am luat volumele si m-am retras la masa de langa salcie,pe care o roteau cativa cititori. Masa nu salcia. Mai rasfoiam,mai vorbeam.
Ce subiecte au barbatii de discutat? Foarte multe. Trei mari si late: femei,fotbalsi politica. Ordinea aleatorie. Totusi, politica este la urma. Barbatii,vorbesc de politica, ca si despre femei. Pai, cand am fost noi la guvernare, mama, mama…
Acum, suntem la guvernare si rupem……Pai lasa, ca venim noi la guvernare si…
Avand in vedere, ca presedintele, a dat cu o seara inainte, un interviu l-am luat la puricat. Interviul. Ce s-a inteles din ce a spus prezidentul.
- S-a inteles, ca nenea ala si-a cumparat pantofi noi din Romania, deci economia incepe sa functioneze din ce in ce mai bine.
- S-a inteles, ca avem jdemii de arierate pe facturi. A incercat Sandu sa explice ce inseamna asta, dar vazand ca vorbeste singur, s-a oprit.
- S-a inteles ca ,consumam cantitati uriase de medicamente. Aici, a trebuit sa facem o pauza si sa il calmam pe nea Radu, care deranja cititorii de la alte mese, vorbind tare si aducand vorba de niste dumnezei.
- S-a inteles, ca anul asta nu avem nevoie de imprumut, dar ca la anul nu se stie, e in functie de cat vor costa galetile.
- S-a inteles, ca stie cine va fi ministru razpunzator cu galetile
Terminandu-se volumele de inceput, mai sofisticate, am trecut la biblioteca pentru toti.
- S-a inteles, ca trebuie extirpate multe organe, sa ramana numai organe capabile de, nu am inteles ce.
- S-a inteles ca daca, il pui pe unul ministru, in doua saptamani nu mai e ministru, doar dansul nu a fost asa.
- S-a inteles, ca nici portocalii nu sunt mai breji decat aia care nu sunt portocalii.
- S-a inteles, ca ungurii poa sa faca spume. Avem spumiera.
- S-a inteles, ca profesorii au multi bani la cat muncesc si ca reforma Gigi Marga e aiurea.
- S-a mai inteles ca bibliotecara nu mai avea volume.
Vezi de asta nu e bine sa te duci la biblioteca vara. Poti studia mai mult timp fiind lumina. Si nevasta, nu poate intelege lucrul asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu