25 iul. 2011

BLANOSUL.

Cand vin de la servciu ma opresc destul de des la tanti Mariana. Simpatica femeie, mai ales pe 15 si 27 cand iau banii si ii platesc consumatia. Preturi mici local pe masura. Acu nefiind de cel cu nasul pe sus, dupa mine, ca beau la Mariana sau la un local d fite tot aia e.Dar parca mai bine la tanti Mariana.Ce imi place, e, ca are vreo sapte mese in local(“La umbrelute” cum ii zice nevasta mea care m-a prins acolo) din care ocupate mereu vreo 5. Asta in interior si vreo cateva afara. Afara, imi place, cea de langa salcie. Eu in interior, de regula stau la masa numaru 5, cea de langa usa si mai cea mai departe de soba. Ca sa-mi aduca bautura, tanti Mariana trece pe langa celelalte mese.
- Goguta, il vezi pe ala de la masa de langa soba, imblanitul ala?
- Il vad tanti Mariana si?
- A fost cu ailalti.
.
.
- Asa si?
- Da-te bine pe langa el, ca da de baut, cica in toamna il pune director.
- Pai si acu ce e ?
- Director.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu