17 iul. 2011

GIHICI CHICITOAREA MEA!

Ieri dupa amiaza neavand ce sa urmaresc la televizor (ma satursem de reluari si injuraturi) am plecat spre tanti Mariana.
Am cerut ceva usor. Un ziar. Articole de toate genurile. Unii se luau de presedinte si premier, altii de aia care se luau de astia. Unele articole la obiect, altele lungi,pe patru pagini de se saturasera si aia de la corectura. Unele pe gustul meu, altele nu. Am gasit si un articol interesant.Interesant pentru ca trebuia sa-l citesc pe sarite.O fraza in romana trei in alta limba. Cum, daca eu citesc prea mult ma doare capul, nu i-am mai cerut lui tanti Mariana un dictionar.
De la o masa de se ridica un nene. Acum daca nu era la masa cu mine nu puteam sa-i zic comesean.
Nea corestaurantu se indreapta spre masa la care eram. In mana avea un pahar cu ceva, gheata, o umbreluta, o lamaie verde taiata artistic prinsa de margine. In lichidul portocaliu inota vesela o maslina. Neagra.
Ma ridic, intind mana..
- Mai nea .....
Nu am auzit cum mi-a zis ca la televizor, incepusera reclame si stiti ca la reclame sonorul in difuzoare creste brusc.
A vorbit cat au tinut reclamele.Printre scurtele pauze auzeam, sus presedintele, sus premierul, sus ai nostri, romanii nu ii mai iubesc, pentru ca nu gandesc, coruptie, integritate...Cel mai mult auzeam jos ceilalti.
Intors la comeseni, a luat pozitia cocostarcului,iar cu mana dreapta tinuta in pozitie echer, cu pumnul strans, facea miscari rapide inainte inapoi.
Eu ramas in picioare si cu mana intinsa, gandeam: Vezi ce se intampla daca pui maslina in bautura?
Ghici cine era corestaurantul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu