18 iul. 2011

HAI LA VOT?

Aceleasi intrebari si probleme, il framantau si pe Marin, vecinul meu, de deasupra ca si pe mine dealtfel. Acum, Marin are o problema pe care eu nu o am. Sa explic.
Marea majoritate a votantilor, nu numai in Bucuresti, este formata din oameni care sunt in ilegalitate, au depasit limita de varsta prevazuta in legea sanatatii, codul muncii si legea pensiilor. Adica sunt pensionari.I-ati vazut cum stau la coada, sa se deschida centrele de votare.
- Mama, pe 19 iulie avem referendum, te duci?
- Cum sa nu ma duc mama ? Nu am scapat nici o votare. Si cand a murit taica, tu, Dumnezeu sa-l odihneasca, dupa ce a terminat popa la cimitir , stii, am fost la vot . Dupa aia nu stiam de ce plangeam, dupa tactu sau ce am votat. Dar voi nu mergeti?
- Nu avem cum, ca avem bilete, mergem cu aia micii la mare. Dar tu stii de ce te duci la vot?
- Mai, am auzit eu ceva la televizor, nu prea am inteles mare lucru, dar pana pe 19 iulie mai sunt doua luni poate inteleg ceva.
- Vezi ca o sa fie 7 buletine si pe fiecare cate o intrebare, la care sa raspunzi cu da sau nu.
- Pai de ce mama, atatea bilete, ca eu ma incurcam cand erau doar patru. Ca erau sute de partide si mii de candidati. Si nu inteleg de ce nu fac astia buletinele astea colorate, ca ne descurcam mai bine.
- Si nu vrei sa le puna si cate o funda la fiecare?
- Auzi,daca nu vrei sa fii serios, nu mai am ce discuta cu tine, sa fie clar.
- Bine, iarta-ma, haide sa-ti citesc intrebarile, la care va trebui sa raspunzi.
- Maine, ca acum incepe Nora pentru Mama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu