17 iul. 2011

AGRIPINA.

- Agripina !
- Oui, raspunde aceasta, lungind i-ul.
- Ce ai, domnule, ce ai?
- Imediat, sef, am pus apa la fiert. Sa va aduc si o branzica topita, o bucatica de muschiulet?
- Ma fato, te-am intrebat ce ai, nu am cerut ceai.
- Scuze moa, bos, vremea asta urata de afara imi da o senzatie asa de melancolie. Parca sunt cu capul in nori, ca si asa sunt ei jos. Spuneti ce doriti ?
- Depinde de depanda, na, m-am molipstit si eu. Vezi ai grija, mie, vremea asta , imi da o altfel de senzatie, deandoaselea. Adu-mi revista presei, daca e gata.
- E gata sefu . Cu ce vreti sa incep, cu alea de ras, sau cu alea de plans.
- Ce stare am spus, ca am eu, Agripino ?
- Pai sefu, de ras a fost ceva la Minimax, dar nu cine stie ce.
- Dai drumul cu celelalte, dar vezi ai grija.
- Da. La Antene, nu am putut sa vad prea bine, multi pureci. La Realitatea, au inceput din nou , stiti chestia aia cu pixelul. Acum fac regii. La 10TV Monica Tatoiu.
- Doamne, Agripino si cat ne-a iubit pe noi fata asta. A dat divort, nu ne mai intereseaza. Mai departe.
- La B1 - Andreea Pora si Ion Cristoiu. Stiti dl. Cristoiu, cand era ..
- Taci, ca ma ia cu lesin. Acum ce zice?
- Intreba, ca de ce nu mai apareti si tare mie teama ca o sa-l vedem iar la Antena. D-na Pora spune ca sunteti de vina ca nu ar trebui sa va amestecati in problemele lui Fane 2. In ziare cam la fel.
- Agripino,nu inteleg sa ma tai. Acum , cand treaba in tara, merge spre bine, asa spune Fane 2 , mogulizarea, spre excelent. Tu vezi? Se moare oficial si se lesina in direct. Ramanem tot mai putini, spre deloc. Daca eram si noi cotropiti de altii, nu mai erau romanii asa de turci. La TVR?
- Filme sefu filme, doamna e in concediu.
- Bine, zi de Minimax.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu