25 iul. 2011

METROU.

- Hai ca te pup, dulce....Mai vorbim....Da, sigur...
Uf..taci. Tot la Goldengate lucrezi? Nebunule....
Mai, voi toti sunteti la fel? Futaciosule......Stiam ca doar sogoritele....Si voi, sogoroiule? Hai ca inchid suna sefu....Nu pot sa mai stau, pa.
- Alo, va ascult sef.
- Cu cine vorbeai Agripino?
- Cu tata, sef, nu se simptea prea bine.
- Da si i se ridicase antena. Vino pana la mine. Dar mai intai fa-mi legatura cu Casa Poporului, ca de mult n-am mai vorbit cu poporul.
- Auzi ce facem noi cu bozgorii astia, Agripino?
- De asta m-ati chemat?
- Pai de altceva nu, ca sunt cam obosit. Mai fata, aia din sud tac , moldovenii tac, dobrogenii tac, aia din vest tac, ce dracu au astia din centru, futui in gura de bazaie intruna?
- Vorbiti frumos ca va aude doamna. Si sa stiti, ca ailaltii nu tac, dar nu au dat inca volumul la maxim.
- L-ai auzit pe popa?
-Nu am fost la biserica sef, ca mie imi trebuie mult timp pentru spovedanie si nu prea am.
- Nu domnule, ci pe popa ala bozgor.
- Da. Mai sef eu zic sa faceti asa. Vorbiti cu fata lu matale de la transporturi sa le faca metrou. De la Budapesta, pana la ei acolo in judetele alea. Sa circule numai ei. Da sa le faceti statie doar de plecare. Sau, sa stea in ea. Afara sa iasa, cand o sa le spun eu.
Iar in casa popii, faceti scurgerea orasului, ca tot ii place lui sa manance.
- Da ma, dar la alegeri ce facem? Si romanii nu cred ca gandesc toti asa. Sunt impaciuitori.
- Pe dracu, sunt prosti.
- Si ce vrei ma, sa fac razboi cu ei?
- Nu sef, dar daca iei ne injura, o fi razbunarea mama prostului, dar nici sa stam asa aiurea. Si plus de asta, sef nu mai poti sa candidezi, asa ca da-le la gioale acus - era sa zic geoane.
Va mai fac legatura cu Casa Poporului?
- Ce crezi ca va zice poporul?
- Pai ce am zis eu.
- Hait, ma cheama nevastamea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu