25 iul. 2011

SOFATUL.

In fiecare zi, ma trezesc la ora 6. Fac ceva gimnastica de inviorare, scotand din frigider, doua oua si cateva bucati de sunca. Nu folosesc ulei ca stropeste si se scumpeste. Asa ca, continui gimnastica, punand pe aragaz tigaia cu teflon. Ma duc, fac un dus, ma barbieresc, dau cu spray.
Servesc micul dejun si plec voios spre serviciu, asa cum ii sta bine unui roman constiincios.
In lift, imi aranjez frizura si ma apuca rasul.
Nu de mufa mea, ci imi inchipui, cum m-as descurca eu, sofand, in Londra.
Cum as cauta, schimbatorul de viteze, sau frana de mana, prin portiera.
Acum ca, circuli pe dreapta sau pe stanga (dupa regurile din zona repectiva) mai putin conteaza. Problema e sa fii atent si sa inaintezi.
Ce te faci, atunci cand, unul nu a schimbat faza si te-a orbit, ori ai avut viteza prea mare, ori masina e defecta, ori explodeaza un cauciuc, ori...? Ar trebui, sa faci in asa fel, incat sa nu patesti nimic, nici tu, nici pasagerii.
Unii, nefiind profesionisti, intra cu masina pe aratura. Asta in cel mai bun caz.
Acu asta e, au patit-o.Dar, sa mai si spui, ca iesi din aratura, mai ceva ca un Bugatti Veyron cand tu esti Logan.....
Ce vina au aia, care sunt cu tine, in masina, cand tu esti prost de bubui?
Pai au, ca te-au ales sofer.

Nota mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu