17 iul. 2011

STEFAN cel MARE.

Ma gandeam ca nenea ala care a zis, ca premierul e noul Stefan cel Mare, avea dreptate. Pai avea. Amandoi nu prea inalti de statura. Este. Amandoi buni la sfat. Este. Mie mie drag sa-l ascult pe premier. Mai ales ca vorbeste in reluari. L-as asculta toata ziua pronuntand lunile anului.
Ei,la chestia cu vitejia nu prea iese. Ala, primul facea de capul lui. Putea Sultanul sa-l ameninte, sa-i trimita porumbei cu tot felul de ocari. Nimic.
Ce face Fane asta nou? Pai asta nici caciula de noapte nu si-o da jos de pe cap daca nu vine gugustiucul de la inalta poarta.
Dar nu stiu cum se face ca Fane1 mai si pierdea. Fane2 nu.
Deci, nenea ala avea dreptate Fane2 e un erou
- Alo, buna seara. Sunt 2, Fane2.
- V-am recunoscut. Ce mai faceti?
- Multam, bine. As vrea sa vorbesc cu sefu.
- Este in baie, se spala pe cap.
- Inseamna ca nu dureaza mult. Ma scuzati, am facut si eu un spirit de ras.
- Da, nu dureaza mult. De Paste plecati la tara?
- Nu, anul asta stam acasa, ca iar ma face tata de ras.
- A, chestia cu oul. Haide, ca nu v-a durut. Era de lemn.
- Nu, era de piatra si tine mult la el. Inca o lovitura si gata oul.
- Hai ca iesit. Vi-l dau.
- Saru mana sefu.
- Salut, zii 2. Dar repede, ca eu dupa ce ma spal pe cap, trebuie sa intru urgent sub pilota. Am ramas cu o sensibilitate de cand bateam marile si oceanele patriei.
- Ale globului sefu.
- Pai si eu cum am zis?
- Asa ati zis. Sefu, maine se depun candidaturile ale. Si mie frica. Daca iar se uita ala urat la mine, eu lesin sa stiti. Alalaltu poate sa se uite, ca ma apuca rasul.
- Si acu ce vrei sa fac, sa vin cu tine? Nu e deajuns ca fac o gramada, in locul tau? Eu te-am pus, eu te dau jos, sa stii. Zii ce vrei?
- Pai sa-i spuneti, sa se uite inspre stanga. Si sa vorbiti cu secretara, sa ma treaca pe mine primul pe lista, chit ca, gramatical ala ar trebuie sa fie primul.
- Lasa ma, ca vorbesc cu s.r.i-ul sa-i asculte secretarei telefoanele si daca nu vrea sa te treaca primul, o dau pe mana lu' d.n.a
- Multumesc. Saru'mana si noapte buna.
- Auzi, Fane mai esti pe fir?
- Da, va ascult.
- Cu educatia cum stam ma? Trebuie sa intervin cumva?
- Nu sefu. Ne-o asumam, asa cum ati zis. Facem tinichigii si ospatari.
Sunt satul de analize. Pana peste cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu