8 sept. 2011

SCUZE DE INTARZIERE.

- Agripino, stiu ca mă spui lu nevastă-mea, dar imi bag pula in ea de viaţa, de meserie şi cine dracu m-a pus să candidez ca preşedinte şi de doua ori, nu odată.
- Dar ce aveţi sefu , de sunteti aşa nervos?
- Băi, ditamai orasul, ditamai ţara şi nu am nişte apa să mă spăl. Ca să mă spăl, ca să mă spăl, dar nici pentru o gargara, măi fato măi, că mă apucă pandaliile.
- Sef, parcă nu faceaţi gargară cu apă şi nu acasă ci pe la tembeliziunile noastre.
- Taci. Fa-mi legătura cu Fane 2.
- Imediat.
........................
- Fane, la telefon.
- Cine e Andreea?
- Şefu.
- Îu. Cum imi stau pantofii, ia zi?
- Stai liniştit Fane, că suntem in Bucureşti şi nu avem net şi nu are cum să vă vadă şefu. Doar vă aude.
- Alo, sărumană şef. Fane 2,  la datorie.
- La datorie pă dracu să vă ia de mameluci.
- Mamelucii la datorie.Vă ascult şef.
- Băi o să mă ţin de cuvănt şi vă ia mama dracu pe toţi.
- Sarumăna şef.
- Sarumăna, sarumăna, atăta ştii.
- Şef dacă dispuneţi şi altceva vă stăm la dispozitie, să ştiţi. Da atata ne-a trecut momental prin cap.
- Băi lindicu principesei, ştii unde sunt eu?
- Săru ce vreţi dumneavoastră, habar nu am.
- Sunt incognito boule in sectorul trei, să mă iei şi vreau să mă spal şi să fac o gargară şi..
- Săru ce vreţi dumneavoastra şef, mai am eu trei sticle la protocol. O trimit pe madam Vacks la dumneavoastră că şi aşa vroia ea să se reformeze.
- Lasă, ca am timp să o reformez.Dacă ii merge mintea ca şi lu Nutzi, o reformez repede. Cine e bă la trei.
- Printre cei mai buni oameni ai nostri şef. Viitorul partidului. Livache. Ales cu douăsute la sută din treizeci la sută. Ştiţi, aţi vrut să-l puneţi premier, da nu îşi terminase vila şi aţi zis că .....
- Păi am zis mă, că bine am zis, ce am zis. Ăsta e viitorul Fane, ăsta e. Oameni tari, oameni care nu se lasă cu una, cu două. Cănd îşi pun ceva în cap, păi rezolvă Fane nu ca tine,că spui una şi faci alta.
- Sărum....ce vreţi dumneavoastra şef, mă duc să mă schimb. Ce să-i spun lu Livache?
- Ce săi spui? Toate cele bune. Şi să-mi dea şi mie o sărmă. Si-a terminat vila?
.
Nota mea
Da şi-a terminat-o! Iaca cum arată:
.
.
- Care?
-Treaba lui, dacă munceşte are. Şi m-ai spune-i să ia legătura cu firma aia care a pus gazonul pe stadionul ăl nou, să schimbe ăia florile şi bancile, că vreu să-mi schimb ochelarii. De alealalte, dă-i in pula mea de locatari. Nu le convine, marş afară.
- Agripino, cheamă SPP-ul, mergem la palat. Şi sună-l pe Livache să-şi depună canditatură pentru primăria capitalei. Nu vrea, sun-o pe Nutzi să-l convingă. Că vreau să afle toţi bucureştenii ce inseamnă om de ispravă. Avem oameni unul şi unul Agripino. Vreau, suflu nou în partid, aşa cum am zis. Peste trei ani cănd m-oi retrage din politică, vreau să stau aşa ca belferul pe fotoliu şi să urmăresc cum merge ţara. Ia vezi, a venit apa.
.
Nota mea
Da, a venit!

8 comentarii:

  1. Pe urma,am aflat, ca nu curgea apa nici la Cotroceni.Pe urma, nu am mai aflat nimic, ca mi s-a oprit mie curentul.Pe urma, cand i-a dat drumul, nu mai mergea net-ul, ca se arsese un modul, ca, cand au dat drumul la curent, a vent al dracu prea tare.Pe urma m-am culcat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai ca sunt de abia la al treilea pahar

    RăspundețiȘtergere
  3. care e femininul de la mameluci

    RăspundețiȘtergere
  4. Corina Dragotescu!
    Hihihihahahahuhuhu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hahahahahahahaaaaaaaaaaaa! Trăznească-ntine de niebun!

    RăspundețiȘtergere