23 sept. 2011

LA CEAS DE SEARĂ.

- Mai ţii minte Agripino, ce îţi ziceam zilele trecute?
- Ştiu şi eu sefu ? La ce vă referiţi ? Că am discutat multe. Dar să ştiţi, că arătaţi cam obosit .
- Nu mai pot fato,nu mai pot.Toate problemele astea, ale ţării,ale guvernului şi-au pus amprenta, să ştii. Şi nu ar fi nimic, dar mai am pe cap şi problemele astea globale, care. Am obosit.Tare de tot.Gandeştete şi tu. De atata timp lupt.
- Luaţi ceva vitamine şef. Uitaţi, eu i-am dat lu ala micu nişte Eurovita. Şi-a revenit.
- Of măi fată, nu mă inţelegi. De fapt, nici eu nu mă mai înteleg, in ultima perioadă. Cel mai mult, mă oboseşte să stau intr-un loc. Nu sunt din aia domnule.Eu trebuie să mă mişc, să mă lupt.Pentru lucruri mari, măreţe, uriaşe Agripino, uriaşe. Şi totdeauna pentru dreptate.Tot timpul am luptat pentru dreptate.
.
.
Noroc cu Pleaşcă ,care a aruncat chestia cu regele, că mi-am mai revenit un picuşor. Un pic de adrenalină, un pic de scandal. Doamne ce îmi mai plăcea, cănd era papionarul ăla primministru. Mai ţii minte? Scandal zilnic. Asta da viaţa. Nu ca acu . Cănd îl aud pe Fane 2 cu sărumana sefu...o mai văd şi paia pe bicicleta......
- Sefu ziceaţi că ăştia ai nostri sunt buni şi că ..
- Agripino,ziceam că sunt mai buni ca ai americanilor, nu că sunt buni, aşa cum mi-ar plăcea mie. Am ajuns să îmi asum eu eşecurile lor? Da cine dracu se cred aştia? Ai văzut, am o colaborare buna cu partidele..
- Şefu cu respect, dar asta nu o cred.
- Dacă nu erai măritată îţi ziceam eu ceva. Te repezi la ..
- Vă spun lu doamna.
- Ho. Aşteaptă să auzi, ce vreau să spun, pănă la sfărşit. Mă refeream la partidele din coaliţie, nu la găozarii aialalţi. Mă refeream la găozarii aştia. Dacă te grăbeşti, vezi? Ce trebuie să accepte toate propunerile mele? Ce ei nu au căpătănă? Ai văzut inainte, mă certam cu ala mereu si de al dracu ce era facea ce vroia el...
- Şi era mai bine.
- Ai zis ceva ?
- Nu sef, i-am raspuns lu Tache gradinaru.
- Ăsta ce mai vrea.
- Flori.
- Să se ducă in cimitir. Eu nu mai accept nici o floare din Olanda. Păi mama lor a dracu să fie, cu votul lor negativ, cu tot. Că na, diplomaţia are limitele ei. Apropo, spune-i lu Nuţi, că vreau un calendar precis, pană in octombrie.
- Referitor la ce?
- Ştie ea. Aşa,unde eram ? A, la coaliţie. Nu vezi, că aştia nu mai au în cap, decăt alegeri şi iar alegeri ? Ptiu, că mi-am adus aminte.Cănd am vazut-o şi pe Nuţi pe bicicletă, să cadă ceru pe mine.
.
.
- Şefu, a fost ziua fără..
- Ştiu şi nu puteau să pună pă alta în şa?
- Pe cine?
- Pă dracu. Cănd o vedeam aşa pe şa, doamne..  Dar să revenim. Ce ziceam?
- Cu..
- Cu cucurucu. Da. Le-am spus, băi frate, vedeti că bate recesiunea la uşă. Ei cu alegerile. Le spun, băi găozarilor, faceţi băi locuri de muncă, in minerit de exemplu. Nu vor să facă, jos cu ei Agripino, jos cu ei.
- Păi aveţi voie să faceti asta şef?
- Nu zău şi de la cine să cer voie Agripino, de la nevastă-mea?
- Mă refeream la constituţie, la chestii dastea.
- Hai sictir. Nu îmi era frică mie de uragane de gradu ..că le-am şi uitat gradele.
- General maior.
- Bine. Şi acu, să imi fie frică de un prinţ consort şi de un exrege. Auzi cică constituţia e o bazaconie, doamne păzeşte, auzi..
- Da aşa a zis şi bozgorul ăla de Tokes.
- Eu nu l-am auzit. Şi apoi, ce mama dracu să mai fac, dacă m-am luat după voi şi m-am incuscrit cu Paul. Ce dracu să mai fac? Nu trebuie să-i dau şi ăstuia ceva hectare? Trebuie. Că nu ştii de unde se intoarce pomana. Ai văzut,ce lu fratemiu îi merge rău, că e cuscru cu Bercea Mondialu?
- Fratelui nu, dar lui Bercea da.
- Ai răbdare. I-a apucat grija de rege,poardon,ex,pă- aştia din opozitie. Mie scărbă, asta e. Auzi şi cică să ma duc de ziua lu ex ăsta in parlament?
- Şi vă duceţi ?
- Cănd e ?
- În octombrie, pe la sfărşit.
- Rezevă jumatea lunii la Cireşica. Trebuie să mă mai şi recreez Agripino.Să dea dracu chiar îmi vine să-mi dau demisia pe ultimii ani.
.
.
- La cat sunt de obosit, mai bine rezerva toată luna.

2 comentarii:

  1. Hai că încet încet ţi se dă mâna la editare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bre bozgoru ăla a găsit motivul pentru care consideră că ungurii sunt ("az üldöztetésnek") persecutaţi şi a făcut draghe de conferinţe de prese: " Az noi ai constatate che într-o cimitire, adiministratore nu vorbeşte az maghiaroşag! Dar asta nu se pote draghe, acolo trabe ungur!"
    No faciţî-vă cu toţî administratori băi, spune badea Gheo!

    RăspundețiȘtergere