9 sept. 2011

INFORMAŢIE ŞI SIMŢURI. (II)

- Hai băi, că nu o fi dracu aşa de negru.
- Acuma, domn umflatu Sile are dreptate şi nu are dreptate. Au femeile mai multe simţuri ca noi, dar nici noi nu suntem fraieri şi le mai anihilăm. Depinde de...
- De ce informaţii ai.
- Ai dreptate domn Costică, dar depinde şi de femeie. Nu seamană una cu alta. Una e mai aşa, alta mai pe dincolo..
- Una mai bună, alta mai ne-bună.
- Sile, tu o ţii pa ta. Lasă mă, că dacă te bate rău, te ducem noi la spital. Prezidentul are dreptate. Trebuie femei.
-Dacă s-a găndit, la ce mă gandesc eu, să stii că şi mie îmi mai trebuie vreo 6. Una pe zi.
-Ete, unde era taurul comunal. Băi, ăla s-a referit că in politică, trebuie mai multe.
- Dar ce domnule, nu are destule. Una face piscine, una număra deandoaselea, alta il ţine pe Fane 2 să nu se împiedice pe trepte, o are pă fisa aia mică, mare la Bruxeles, căte dracu mai vrea.O mai are şi pă strămbă lemne aia de procuroare, pă muşeţel aia, că uit mereu cum o chiamă, pă fisa aia mare care e mare notar, pă nevasta-sa, nu-i ajunge băi?
- Pe fisa aia mică a ales-o lumea.
- Lumea lu găndac. Nevastă-sa nu e in politică. Are informaţii că mai trebuie.
- Şi de unde are informaţia asta domn general?
- De la nevasta-mea. Băi, voi aţi văzut ce mişcare cu intenţia doua este ?
- Nu.
- Păi dasta lucrezi la patroancă Gică şi nu ai tu firma ta.
- Să produci timbre, să le vănd eu.
- Să te fut.
- Stai la rand. Piratu incepe să-i deschidă drumurile lu Nuţi. Asta e clar.
- Lasă bă, că-i face bărbasu şosele cu parcari şi pe o parte şi pe alta.
- Adică?
- Adică multe parcări că..
- Nu vorbeam cu tine.
- Urmează acu alegeri la organizaţia de muieri? Urmează. Cine e acu preşedintă?
- Trăncănel, muşeţel aia. Pă cine vrea marinaru?
- Pă Nuţi.
- Nu, pe madam Vaks. Că madam Vaks e cică de fier şi le ţine pe maimuţe in frău şi cănd o fi să fie timpul, pac cu Nuţi.
- Pe Nuţi o vrea şi mai sus.
- Măi Sile, de ce eşti tu vită, mă? Am informaţia că..
- Ce am zis domn general? M-am referit că o vrea ca preşedinte, nu l-a ce te gandeşti matale.
- Aşa da. O vrea preşedintă.
- La scara trei.
- La să mă pupi în cur. Şi acuşica nu se mai discută nimic altceva. Mamă, analişti deontologi,  filozofi, ce mai, ne-am dat dracu. Toţi, că ce a zis piratu şi ce a zis Nuţi. Şi că ce ii trebuie unei femei să ajungă mare.
- Să ştie cum să folosească, ce are in dotare. Că, înafară de simţuri, o femeie mai e dotată de la dumnezeu şi cu ce îi trebuie unui barbat. Adică doua bucaţi..
- Eu nu am inţeles încă, preşedinta cui? La partid?
- Băi, el aşa gandeşte. Intăi la partid, că ai văzut că a zis, că aştia, care s-au ales acum sunt proşti. Şi după trei ani, cănd el va pleca pe mările şi oceanele lumii, să o pună pe Nuţi şefă peste ţară?Adică in locul lui. Mamă şi se dau aştia de ceasul morţii că rolul femeii in politică şi cine o pune acolo şi cine o ţine acolo. Treaba dracu.
- Noi nu mai avem bani de o bere şi p-aştia ii fute grija de ...
- Să ştiţi că pe undeva aşa e. Să incercăm şi cu o femeie la conducere.
- Merci, eu am una acasă. Sunt sătul.
- Omule, eu aş alege-o şi pe soacra-mea, dacă mi-ar garanta cineva, că treburile vor merge bine.
- Şi cănd l-ai ales pe pirat, cine ţi-a garantat boule?
- Am primit informaţia, că tanti Mariana, a primit bere la halbă. Proaspătă.
- Iar eu simt, că matale domn nea Costică,  faci cinste.
- Simţi aiurea.

Un comentariu: