6 sept. 2011

MODELE.

- Ce ai ramas Gică cu ochii aşa căscaţi?
- Mă uit la frunza aia. Fii atent, căt se chinuie să cadă.
- Poate se chinuie să nu cadă.
- Crezi?
- Stiu şi eu, intreab-o.
- Luăm ceva?
- Mă, ce e bine să bei, dacă vrei să te dezbeţi?
- Dracu ştie. Mulţi, cică să bei, ce ai băut cănd te-ai imbătat.
- La căt am baut si căte am baut mă imbăt iar. Cică trebuie sa bei multă apă.
- Bravo mă, să mă fac de răs? Acasă mai merge, dar la salcie nu prea. Dar domn Costică?
- Nu a venit de la mare. A fost cu coana mare.
- Bravo domle! Mă acum dacă sunt pensionari, le trebuia si lor ceva pauză.
- Au fost cu aia tinerii.
- Şi cu ăla micu? Păi nu e prea mic pentru mare, chit ca e cald incă?
- Nu băi,cu partidul. Au vrut să se dea ca modele. Nu nea Costica, căt coana mare. Că cică, tineretul din partid, nu are modele şi că domn general e un bun model si coana mare modelă.Vin azi cu maşina.
- Auzi frate, nea Costica model.
- Pai ce are bă, prezidentul ce mama dracului model e? Sau frasu sau Fane 2? Sau Nutzi.
- Sau Robertina.
- Au dansat la bustul gol.
- Cine mă, Nutzi?Am sarit in sfărşit de le epoca bronzului la a fierului. Doamna de fier. A bătut piratu aşa apropouri că cică Nutzi ar fi cea mai bună modelă.
- Ar vrea el. Rugineşte băi. Marineru a luat-o razna. Ce să mai zic de ăla cu oile.
- Ce, a trecut Becali la pdl?
- O faci pe prostu. Mă,să ştii că am vazut că tineretul, nu a vrut să bea cu prezidentul o bere. S-a dus săracu singur.
- Poate o fi fost cu domn general nea Costică.
- Poate. Da ce le-a zis Nutzi. A vorbit greu? Că la ce plămăni are...
- De unde să ştiu, nu am fost cu tine la botez? Cică s-au imbătat ăia tinerii şi au venit la intalnire cu prezidentul mahmuri.
- Ca noi. Da prezidentul?
- Mai rău. Mă, da aştia mai sunt mă partid? Că zicea Sile, că se poa să nu mai fie.
-Tomnai acu cănd a intrat nea Costică. Pe dracu,cat marinaru e in floare nici in pula nu ii doare.
- Floarea curului.
- Auzi, cică prezitentul a zis că după ce termină mandatul se retrage.
- Plecati bă de la masă, ce staţi aici.
- Unde vezi tu mă oameni langă noi?
- Asa se zice cănd mănancă unul căcat, fraiere.Ha, nu a mai zis mă că se retrage? Poate de la Ciresica. Tu-l crezi?
- Cred pe dracu. Uite-l pă Sile. Ce muian are.
- Salut. Băi mi-au căzut greu cartofii ăia. Ce dracu or fi pus in ei?

.
- Cartofii sau cărnaţii, că ai mancat ca spartu.
- Ce vrei domle, dacă a pus bucătăreasa ochii pă mine.
- Hai bă, ce luăm? Ca ne facem dracu de ras, faţă de salcia asta.
- Eu vreau o apa cu lamaie, Gică, tu parcă ai zis la fel. Sile?
- Ce dracu v-o placea lamăia asta cu apă nu ştiu . Eu iau o porţie de carnaţi pe varza şi o Fanta de lamăie. Că e dulce.
- Domn Costica ce o fi măncat?
- Pai ce au mancat si modelele din pdl.
- De ce o fi fost domn Costică aşa parsiv, băi. Să trădeze cauza salciei.
- Ete şi la boul ăsta. Ce nu face omul pentru o porţie de cărnaţi pe varză. Este Sile?
- Hai sictir, nu sunt toţi aşa.
- Pentru o porţie, poate că nu, dar pentru mai multe, nu ai de unde să ştii.

8 comentarii:

  1. "Eu nu sunt adepta modelelor. Am convingerea că Andreea Paul Vass va fi la un moment dat un model şi el nu trebuie să se suprapună pentru că nu are cum să se suprapună unei personalităţi într-o perioadă istorică caracterizată de cu totul şi cu totul alte probleme decât cele pe care le avem acum de gestionat", a spus Vass.

    Comentariul meu
    Vaks albina cavaler pasta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciocanitoarea Woodrea6 sept. 2011, 09:52:00

    Cand o sa-i vedem impuscati, o sa fim multumiti.

    RăspundețiȘtergere
  3. “Dincolo de a vă revopsi, dincolo de a vă rebrandui, cel mai puternic argument este ceea ce le propuneţi românilor. Eu nu cred că o simplă rebranduire va face oamenii să spună «nu mai e PDL, e altul». Nu păcăliţi pe nimeni!”, le-a spus Traian Băsescu democrat-liberalilor, la şcoala de vară a tineretului PDL care se desfăşoară la Eforie Nord.”
    A inebunit de tot.Bai pirat cretin cine a inebunit lumea ani de zile cu cacaturi pe care tu acu le zici papagalilor astora sa nu le mai spuna

    RăspundețiȘtergere
  4. :))))))))
    Nu comentez, dar zâmbesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deja putem face bilantul a inca 20 de ani de acum inainte : carastrofa nationala . Oricat se vor zbate cei care ii vor inlocui pe acesti nenorociti actuali si ei nu vor reusi sa indrepte tot raul produs de guvernarea basescu-boc . Au distrul viitorul romanilor pentru cel putin 20 de ani .

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu zau si care ar fi modelele de urmat-iliescu,nastase,geoana,marean,voiculescu,vantu....

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevarul e, ca marinerul a zis, ca Nastase a fost cel mai bun prim ministru.Nu a zis de Boc-mop.
    Da un e in pdl.Vezi?

    RăspundețiȘtergere