21 sept. 2011

CELULITA.

- Auziti mai, ca musetel, a fost huiduita dupa ce a fost pusa ministru.
- Ministresa, bai.
- Si care e diferenta?
- Pai e femeie.
- Sa dea dracu in Wichipichi asta a lor, ca au inebunit cu totii.Peste tot, ca ce a facut marineru, ca vroia razboi. Bai, eu ca militar, sa dea dracu daca nu faceam razboi. Fara gluma. Mai dispareau din astia, ca umflatu asta de Sile, ca ma calca pe nervi.
- Domnu Sile. Si de ce te calc pe nervi domn general, ia zi matale? Ia zi, ce suntem noi astia patru, de la masa asta? Aud? Nu cersim, nu furam, nu dam in cap, nu ne drogam...
- Lasa ca si berea asta, e ca o etnobotanica dalea.
- ...si de ce nu ne baga bai in seama astia? Ca nu pricep deloc? Matale domn general, nu-s ce ai facut matale, da, eu te vedeam, cand te duceai la serviciu si noaptea, cand o auzeam pa coana mare ca blestema..
- Cand mai?
-...Gica, ce sa mai zic, de dimineata pana seara, la patroanca, sa puna aia pa buci, zi ma cum dracu ii zice ?
.
.
- Piftie.
- Ptiu, daia sa manaci tu, bai. Zii Goguta.
- Celulita.
- Da. Eu car, de imi vine acru, gentile astea. Goguta, da ca boul din gura.
- Chiar ca un bou.
- Bun si de ce bai, e mai important asta, Wichipichi, decat noi?
- Cat a turnat ba asta in el? Domn Umflatu Sile, problema se pune altfel, nu cum spui dumneata.
- Nu trebuia sa te strambi cand ai spus, dumneata.
- E clar, ai inceput sa vezi si aiurea. Eu, vroiam sa spun, ca astia, care citesc mult, sunt intelectuali domle, adica ei stiu, cunosc mai mult decat noi, vad lucrurile si lumea altfel. De exemplu, scrie in Wichipichi asta de tine?
- Nu
- Nu ma intrerupe. Deci, nu scrie. Daca nu scrie, nu existi mai. Nu existi pur si simplu.
- Deci, ca sa exist, trebuie sa scrie curvarul ala de mine.
- Asta e bolnav. Care curvar?
- Ala cu Wichipichi. Da lasa asta.Tu zici, ca eu sunt baut. Bun, zici, tu. Eu nu spun la fel. Ca eu, cand beau, cateodata mai mult, devin mai violent. Asa de doi lei. Si atunci ma apuca pandaliile. Daca Agripina a uitat sa lase cuburi de gheata? Ei? Se putea, nu?
- Botezatu e mort de oboseala. Ia zi Gica, asta problema, domnule.
- Sa stii ca este domn Costica, ca daca tragi dracu un tighel mai hacana si iti intra chilotii in cur ?
-Vezi ma, ce ziceam. Noi discutam chestii intelectuale si p-astia doi ii fute grija de chilotii lu Botezatu. Si
.
.
atunci, de ce iti trec tie prin cap idei, care te fac sa te imbolnavesti? Nu esti intelectual,de parca ar fi vreo lege care sa spuna: "Bai, ai facut asta,esti intelectual"".
- Marineru a citit domnule. Pai zi matale ?
- Ce are Gica una cu alta.?
- Are ma, are. Nu spune-ai tu, ca daca citesti mult,afli multe si deci esti mai altfel. Pa mine ma doare capul
cand ma apuc sa citesc etichetele dupa sticle. Si eu citesc etichete pe care scrie mare, da ia apuca-te sa le ciresti pe alea, scumpe, pe care scrie mic de tot ?
-Da, te apuca amocul? Depinde cum pui accentul.
-Ce-i ala amocul ?

2 comentarii: